היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת הקייטרינג "פוד ארט"

עבודה מס' 068690

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מצב קיים, חקר שוק, תחזיות רלוונטיות לפרויקט, ותקשורת שיווקית.

12,014 מילים ,2004

תקציר העבודה:

פרויקט זה מתמקד בחברת הקייטרינג "פוד ארט".

מטרות הפרויקט:
1. הצגה וניתוח של מצב קיים בקייטרינג "פוד ארט".
2. חקר שוק, וביצוע חקר שוק רלוונטי, ומדגם מייצג.
3. עריכת תחזיות רלוונטיות לפרויקט.
4. קביעת תמהיל התקשורת השיווקית עבור קייטרינג "פוד ארט" - יחסי ציבור, קידום מכירות וכד'.

מבנה הפרויקט:
פרק א : מבוא
הצגת החברה, מבנה החברה מוצרים וכו'.
פרק ב: ניתוח מצב קיים
ניתוח של מצב קיים בקייטרינג "פוד ארט".
בפרק זה נעסוק בניתוח מצב קיים של החברה, ניתוח זה יעשה באמצעות שימוש של מודלים מעולם השיווק והניהול, נשתמש במודלים כגון 5 הכוחות של פורטר, ניתוח swot, ומודלים נוספים.
פרק ג: תחזיות
תחזיות, ניתוח תחזיות רלוונטיות לפרויקט
פרק ד: חקר שוק
"חקר שוק", וביצוע סקר רלוונטי במסגרת החקר שוק.
בפרק זה נשתמש במידע מתחום הסקרים והשיווק.
מכן נקבע את התמהיל המתאים לחברה.
פרק ה: קביעת תמהיל התקשורת השיווקית.
בפרק זה נתייחס לתמהיל התקשורת השיווקית, תחילה נסביר מהו, ולאחר מכן נקבע את התמהיל המתאים לחברה.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
פרק א :מבוא
1.1 מבנה הפרויקט
1.2 הצגת החברה
1.2.1 מבנה החברה
1.2.3 מוצרי החברה
1.2.4 מאפייני פעילות
1.2.5 מאפייני הצרכנים
פרק ב :ניתוח מצב קיים
2.1 ניתוח סביבה תחרותית
2.2 ניתוח s.w.o.t
2.3 ניתוח p.e.s.t
2.4 תמהיל התקשורת השיווקית P4
פרק 3 :תחזיות
3. מבוא לתחזיות
3.3 תחזיות ע"פ רגרסיה
3.3.3 תחזיות ע"פ חלוקה אקספוננציאלית
3.3.4 תחזיות ע"פ מ.נ.מ N=3
3.3.5 תחזיות ע"פ מ.מ N=2
פרק 4 :חקר שוק
4.1 פילוח שוק
4.2 פילוח גיאוגרפי
4.3 חקר שוק
4.4 סקר שוק
4.5 תוצאות הסקר
פרק 5 : תקשורת שיווקית
5.1 תוכנית השיווק
5.2 תמהיל התקשורת

קטע מהעבודה:

באותו מחיר ש"פוד ארט" מציעה שני סלטים איכותיים, קייטרינג אחר יציע בר סלטים שהינו פשוט ורגיל. למשל: סלטי חומוס, תירס, אבוקדו, פסטלים וסיגרים, וכדומה, דבר שלא ניתן למצוא כמעט בקייטרינג של העשירון העליון. מעמד זה יסתפק במבחר עשיר של עוף, בשר, סטייקים, נקניקיות, תפו"א אפויים. רמה זו של אוכל מספקת אותם, והיא הגבוהה עבורם, ומכאן נעבור לנקודת המודעות: עבור רבים מבני מעמד (כלשהו) אולם האירועים שבו נערך האירוע הוא המוצלח, היפה והמתאים ביותר. הצרכנים רואים זאת בעיניהם, ואין הם מודעים לכך ש"מעליהם", ברמה אחת או שתיים נערכים אירועים הדורים ומפוארים לאין ערוך (מסוג שונה).

תגים:

פרויקט שיווק · קייטרינג · הסעדה · מזון · אירועים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת הקייטרינג "פוד ארט"", סמינריון אודות "חברת הקייטרינג "פוד ארט"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.