היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקבוצה כחברה

עבודה מס' 068632

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התפקידים בקבוצות, סוגיהם ואפיונם.

2,981 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בנושא התפקידים בקבוצות, סוגיהם ואפיונם. בחלקה הראשון נתמקד בהתבוננות על מאפייני הקבוצה כחברה. בהמשך נפרט את התפקידים השונים על-פי חלוקה לפונקציונאליות מערכתית, היבטים אישיותיים ותפקידים בעייתיים. נדון יחד עם הספרות המקצועית בשאלת מקורו של התפקיד בקבוצה, וכיצד האישיות של הפרט משפיעה עליו.

קטע מהעבודה:

בני האדם הם יצורים חברתיים המנהלים את אורח חייהם בקבוצות וזאת החלה מרגע לידתם והשתייכותם לקבוצה הראשונית, המשפחה. זו, מעניקה לאדם תחושת הגנה, זהות ותחושת שייכות תוך אפשרות להפוך לאינדיבידואל. כבריות קבוצתיות אנו מצויים באינטראקציות יומיומיות כאשר הקבוצה מייצגת את התא הבסיסי ביותר של המבנה החברתי. במילים אחרות, הקבוצה מייצגת עבורנו מיקרוקוסמוס של מציאות חברתית רחבה (בנסון, 1987).
הספרות מציגה את הקבוצה כמערכת חברתית, ניתנת לתיאור במונחים של שלבים התפתחותיים, ציפיות נורמטיביות, אקלים קבוצתי ודפוסי אינטראקציה. המבנה הקבוצתי ניתן לתיאור אף הוא במונחים של עמדות חברתיות, התפקידים המזוהים עם עמדות אלה והקשרים ביניהם ((Livesley & Mackenzie, 1983 ).

תגים:

קבוצה טיפולית · תפקידים · שעיר לעזאזל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקבוצה כחברה", סמינריון אודות "הקבוצה כחברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.