היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק 'נביעות בטעמים'

עבודה מס' 068452

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח סביבה חיצונית של המוצר,ניתוח סביבה פנימית, אסטרגיה שיווקית לישום היעד, ותוכנית ישום שיווקית.

3,731 מילים ,2 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
* הקדמה:
החברה: חברת נביעות
המותג: נביעות בטעמים.
סקירת השוק ומעמד נביעות בתוכו
1. ניתוח סביבה חיצונית
א. המוצר של נביעות בטעמים היינו חלק מקונצרן מים מינרלים של חברת נביעות.
ב. נתונים מספריים
ג. מאפיינים עיקרים של התנהגות צרכנים
2. ניתוח סביבה פנימית
החולשות והחוזקות של הארגון
3. קביעת יעד
4. אסטרטגיה שיווקית ליישום היעד
5. תוכנית ישום שיווקית

קטע מהעבודה:

שוק המים המינרלים ספג פגיעה קשה מאז תחילת המיתון. בחודש אוקטובר גלגל השוק 37.8 מיליון שקל, לעומת 41.7 מיליון שקל באותה תקופה אשתקד. בנובמבר המשיכה הירידה, והשוק גלגל רק 30.2 מיליון שקל - לעומת 32.9 מיליון שקל בנובמבר 2007. בדצמבר חלה התאוששות קלה, והקטגוריה גלגלה 28.6 מיליון שקל - לעומת 27.5 מיליון שקל בדצמבר 2007 אך בינואר 2009 חזרו הירידות, ושוק המים מכר ב-27.3 מיליון שקל - לעומת 28.1 מיליון שקל בינואר 2008. (NRG)
נתוני נילסן מצביעים על נתוני השנה האחרונה ומציירים תמונה עגומה של הענף: מכירות בקבוקי המים המינרלים ירדו ב־11% מבחינה כמותית וב־9% מבחינת מכירות כספיות.
אזרחים רבים חזרו לצרוך את האלטרנטיבה הזולה יותר - מי ברז, וחברות המים המינרלים השקיעו רבות בשיווק "מחודש" של מוצר המים כמוצר בריאות שנחוץ לצרוך.

תגים:

מבוא לשיווק · אסטרגיה שיווקית · מים מבוקבקים · מים מינרלים · מי עדן · משקאות קלים · שוק המים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק 'נביעות בטעמים'", סמינריון אודות "שיווק 'נביעות בטעמים'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.