היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיק עבודה לסרט תיעודי

עבודה מס' 068448

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיק עבודה לסרט בנושא התמכרות לסמים.

7,129 מילים ,2009

תקציר העבודה:

לסרט שלי אופי דידקטי והוא יוקרן בפני מכורים בגמילה או נקיים טריים או נקיים ותיקים. בקצרה- הסרט יוקרן עבור אנשים מעולם הסמים, הנקיים או שבכוונתם להתנקות או להישאר נקיים. במסגרת עבודתי במרכז הגמילה "אשפוזית יפו" שמתי לב פעמים רבות, מכיוון שנכחתי בפגישות, שאפשר להשתמש באמצעים אחרים כדי להמחיש לקהל את המשמעות של ניקיון מהסם. הכוונה לסרט חינוכי, או מטלטל, או מרגש, שיגרום להם להבין, בין השאר, את המצב שאליו הם עלולים להגיע במידה ויחזרו לסם או לא ייגמלו ממנו. את הסרט ניתן להקרין כסרט פתיחה או סיום לגמילה בת שלושת השבועות שהמכורים עוברים במרכזי-הגמילה. יש מספיק מרכזי גמילה בארץ, היכולים להקרין את הסרט כאמצעי חינוכי. בתוספת תרגום, ניתן להפיץ את הסרט למרכזים וקהילות מכורים אנונימיים ודומיהם ברחבי העולם.

תוכן עניינים:
הגדרת צורך כלפי קהל היעד
תחקיר נושא (עפ"י: רון תקוה, "יעילות השימוש בתחליפי סמים וההתמכרות להם" , הכנסת - מרכז מחקר, 2005)
תחקיר דמויות
רקע כללי ,נספח
פורמט הקרנה
קהל היעד (עפ"י: גלעד נתן, "שיקום מכורים לסמים קשים המטופלים בתחנות לחלוקת תחליף סם", הכנסת, מרכז המחקר, 2008)
קונספציה ורעיון קולנועי
סינופסיס
הספור המרכזי+ נספח
תסריט מלא +שוטינג סקריפט

קטע מהעבודה:

ג. מה שאני מעוניין להמחיש לנגמלים הטריים והותיקים- בין אם אתם בתחילת דרככם בגמילה ורבים יותר הסיכויים שתחזרו לסם, ובין אם אתם בעלי משפחות ועבודות קבועות ואתם נקיים כבר 14 שנה - למרות שידעתם כבר מה היא התחתית שבתחתית ושום דבר בסרט הזה לא זר לכם משום שאתם בעולם הסמים כבר שנים רבות- זוהי תזכורת ויזואלית למצב שאליו אתם עוד תגיעו,והייתם בו ואתם בו עכשיו- ואם לא תיקחו את עצמכם בידיים אתם תהיו אחד מגיבורי הסרט הבא. כל אחד מהצופים בקהל צריך להבין שלא רק אלכס מצולם אלא גם הוא והיא - כל מכור בהווה ובעבר- ושהם חייבים להתנקות על מנת שלא לחזור שוב לחיי עכברוש.

תגים:

קולנוע · תיעודי · תעודה · סמים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיק עבודה לסרט תיעודי", סמינריון אודות "תיק עבודה לסרט תיעודי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.