היישום אינו מחובר לאינטרנט

הארגון ממוקד הלקוח - משמעויות, תהליכים וכלים

עבודה מס' 068386

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההתנהגות העסקית אשר נהוגה היום לעומת העבר, תוך פירוט היתרונות והחסרונות בדפוסים השונים, והבעיות ביישום השיטה "הלקוח במרכז".

6,259 מילים ,2010

תקציר העבודה:

בסיס העבודה:
1. ניתוח ההתנהגות העסקית המסורתית
השירות של היום לעומת פעם, צורת העסקים של היום לעומת ביצוע עסקאות בעבר, היום חווית הקניה הינה דבר אינטגרלי מקניית מוצר.

2. מדוע שיטות אלו התאימו לזמנן
למה פעם השירות היה פחות דומיננטי ואילו היום הינו מרכזי, בעבר השיטות הישנות התאימו ועבדו ואילו היום כבר לא (נגישות, תחרות, מבחר גדול ואלטרנטיבות, ידע רחב וניסיון של הלקוח, פרסום של היום לעומת העבר, התפתחות חיי הפנאי ומותרות).

3. החסרונות בהמשך נקיטת דפוסים אלה כיום
מדוע אם נמשיך בשיטות הישנות כיום - נכשל (איבוד/נטישת לקוחות עקב תחרות, יחס מחפיר ללקוח, פגיעת מוניטין).

4. היתרונות והחסרונות באימוץ גישת הלקוח במרכז
מהם היתרונות והחסרונות בגישה זו (עלות גבוהה יותר והקצאת משאבים, בזבוז זמן, "טריגר" ללקוח להמשיך לסחוט אותנו, יחס מיטבי ללקוח, תחרות גדולה = מחיר נמוך, מונופוליות).

5. בעיות ביישום בארגונים השונים:
א. דוגמה 1: בית ספר פרטי מול בית ספר ממלכתי
ב. דוגמה 2: חנות בגדים מול שוק
ג. דוגמה 3: קניית רכב - ליסינג מול קנית רכב מאדם פרטי
ד. דוגמה 4: קופת חולים מול רפואה פרטית

6. כלי העזר המשמשים ארגונים ביישום הגישה
אילו שיטות/כלי עזר יש כיום ליישום גישת הלקוח המרכז (CRM, תיקי לקוח, מח' עסקיות / פרטיות / VIP, אורזים בסופר, נציגיי שירות, עמדות המתנה, מרכזיות ממוכנות, סוכני שטח, כרטיסי מועדון, נקודות וכוכבים, בונוסים, הנוסע המתמיד, צבירת מיילים).

7. תובנות אישיות וקבוצתיות מהקורס

הערת מערכת: בעבודה לא צוינו מקורות ביבליוגרפיים ומראי מקום.

קטע מהעבודה:

1. ניתוח ההתנהגות העסקית המסורתית
על מנת להבין את ההתנהגות העסקית המסורתית ואת אופיה, ננסה ראשית כל להסביר את שורשי השוק והתנהלותו בעבר, הלא כל כך רחוק.
ככותרת, ניתן לומר שעד המאה הקודמת, השוק על כל רבדיו היה "צר אופקים" ואף "מקומי". כלומר - מגוון המוצרים, בכל תחום, היה אנמי והמבחר ללקוח על כל מוצר היה מועט, בין אם במספר האופציות המצומצם וכלה במספר המועט של חברות הייצור ו/או הייבוא לאותו המוצר. כמו כן שווקים רבים בעולם היו סגורים או לא מפותחים מספיק ע"מ לייבא מוצרים חדשים לשוק המקומי, מה שהביא למונופוליות גדולה של חברות מסויימות לשלוט ולהכתיב את קצב ואופיו של השוק המקומי ובכך את אופי המחיה וההתנהגות העסקית של אותו השוק וכתוצאה מכך - את הצרכן עצמו.

תגים:

שיווק · לקוח · שירות · שירותיות · סמינריון · עבודת קורס · התנהגות עיסקית · הלקוח במרכז

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הארגון ממוקד הלקוח - משמעויות, תהליכים וכלים", סמינריון אודות "הארגון ממוקד הלקוח - משמעויות, תהליכים וכלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.