היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח נרטיבי של הסרט Run Lola Run

עבודה מס' 068309

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הנרטיב, התמות המרכזיות, הדמויות והאידיאות בסרט.

4,814 מילים ,2010

תקציר העבודה:

חלק ראשון - חלוקה ליחידות רצף (26 יחידות בסה"כ). החלוקה נועדה לתאר את מהלך הסרט כולו לטובת אלו שלא ראו את הסרט בעצמם.

חלק שני - ניתוח הפתיחה ומשמעותה, ניתוח התמות המרכזיות בסרט ומשמעותן, ניתוח המבנה המיוחד של הסרט, ניתוח הדמויות ומשמעותן, דיון בסיגור הסרט וכיצד כל אלה מתחברים לאידיאות של הסרט.

קטע מהעבודה:

האסתטיקה הינה המרכיב הכי בולט בפתיחה. בתחילה אנו רואים מסך שחור עם ציטוט של טי.סי איליוט המשורר והס הרברג. לאחר מכן עולים שמות היוצרים על רקע מטוטלת ענקית ומכושפת שממלאת את כל המסך. ברקע שומעים מוזיקה מסתורית ותקתוק שעון מהיר. נעצרת המטוטלת והמצלמה עולה לשעון אימתני שמחוגיו נעים בקצב מהיר. בראש השעון ישנו פרצוף של מפלצת, לועו נפתח והמצלמה נכנסת לתוכו והמסך מחשיך.
בהמשך משתנה המוזיקה למוזיקה קצבית ומתחיל "פייד אין" המלווה בקולות לחישה. נגלים לעיניו צללים של אנשים הנעים מול המצלמה בהילוך מהיר. קול מקריין נכנס ברקע ובמקביל המצלמה נעצרת על מספר דמויות נבחרות שנכיר בהמשך הסרט.

תגים:

קולנוע · ראן לולה ראן · Run Lola Run

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח נרטיבי של הסרט Run Lola Run", סמינריון אודות "ניתוח נרטיבי של הסרט Run Lola Run" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.