היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיטת הוראת הקריאה - "מפתח הקסם"

עבודה מס' 068180

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור השיטה, מערך שיעור לפי ותצפיות.

8,053 מילים ,2 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המודל עליו השיטה מבוססת הינו מודל אינטראקטיבי - בו זמנית מתרחש תהליך "מלמטה למעלה" ו"מלמעלה למטה". התהליך מתבצע מן השלם אל החלק והן מהחלק אל השלם. באופן זה מתקיימת הכשרה יסודית של המודעות הפונולוגית, הכרת שמות האותיות, הוראה ישירה של הקוד האלפביתי וזכירת התבנית האורתוגראפית של המילה, בצד חשיפה מרובה לסוגי טכסטים טבעיים רלוונטיים ואותנטיים מעולמם של הילדים תוך פיתוח השפה המדוברת והכתובה. מיקוד ההוראה בתהליכים "מלמעלה למטה" ו"מלמטה למעלה" משתנה בהתאם ליעדי המורה ולצרכי התלמיד.

העבודה כוללת תיאור של השיטה, עקרונותיה, המודל עליה היא מבוססת, הייחודיות שלה לעומת שיטות אחרות, יתרונותיה וחסרונותיה, מערך שיעור על פי השיטה ודוחות תצפית.

הערת מערכת: בקובץ העבודה חסרים חלק מהתצפיות וחלק מהנספחים (דפי עבודה, תמונות)

תוכן עניינים:
1. תיאור שיטת הקריאה
1.1. עקרונות חשובים של השיטה
1.2. המודל עליו השיטה מבוססת
1.3. מה כוללת השיטה
1.4. פעילויות נוספות המוצעות בשיטה
1.5. הייחודיות של השיטה
2. ניתוח השיטה על פי הפרופיל הגרפי של פרופ' גיליס ועל פי דו"ח ועדת הקריאה
3. מערך שיעור
4. תצפיות שנערכו ע"י כל אחת מכותבות העבודה (חלקן חסרות)
5. יתרונות וחסרונות של השיטה
6. נקודת מבט אישית של ארבע הכותבות
7. ביבליוגרפיה
8. נספחים (חלקם חסרים)

קטע מהעבודה:

בתום השיעור שאלתי את המורה מה דעתה על השיטה. המורה הביעה שביעות רצון גבוהה מאוד מהחוברת. ביה"ס עבר מלימוד בשיטה של "בלי סודות" לשיטת מפתח הקסם. המורה טוענת ששיטה זו יעילה יותר ושקצב הלימוד השתפר מאוד. המורה ציינה שהשיטה הקודמת הייתה יותר מדי חזותית ושמה פחות דגש על הצד הפונטי דבר שעיכב את התפתחות קצב הקריאה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיטת הוראת הקריאה - "מפתח הקסם"", סמינריון אודות "שיטת הוראת הקריאה - "מפתח הקסם"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.