היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח חברת אורמת

עבודה מס' 068144

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח swot וחישוב eve

3,472 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

אורמת היא חברה בינלאומית אשר עוסקת בתחום האנרגיה והחשמל, באמצעות חברות בנות, בתחנות כוח הפועלות על אנרגיה חלופית, בעיקר אנרגיה גיאותרמית. כמו כן, מייצרת החברה ציוד לייצור חשמל וציוד עזר. לאורמת מעל לאלף טורבו גנרטורים מסביב לעולם- בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. בין מוצרי החברה גם טורבינות, גנרטורים, מחליפי חום ובעבר גם מערכות בריכות שמש.
לאורמת גם מספר אחזקות בחברות אחרות העוסקות בתחומים אחרים, שהעיקרית בהן הינה אחזקה ב-OPTI CANADA, העוסקת בהשבחת דלק כבד, בהתבסס על טכנולוגיה שפיתחה החברה.

בעבודתי נתתי רקע כללי על החברה, על עיסוקה, תחומי הפעילות ואזורי הפעילות של החברה.
כמו כן ביצעתי חישובי EVA לחברה והערכת שווי .

תוכן עניינים:
תאור החברה
ניתוח SWOT
מאיצי ערך
שיטת התמחיר המתאימה
חישוב eva
מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אורמת היא חברה בינלאומית אשר עוסקת בתחום האנרגיה והחשמל , באמצעות חברות בנות, בתחנות כוח הפועלות על אנרגיה חלופית, בעיקר אנרגיה גאותרמית. כמו כן, מייצרת החברה ציוד לייצור חשמל וציוד עזר. לאורמת מעל לאלף טורבו גנרטורים מסביב לעולם- בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אוסטרליה ואסיה. בין מוצרי החברה גם טורבינות, גנרטורים, מחליפי חום ובעבר גם מערכות בריכות שמש.
לאורמת גם מספר אחזקות בחברות אחרות העוסקות בתחומים אחרים, שהעיקרית בהן הינה אחזקה ב-OPTI CANADA, העוסקת בהשבחת דלק כבד, בהתבסס על טכנולוגיה שפיתחה החברה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת אורמת", סמינריון אודות "ניתוח חברת אורמת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.