היישום אינו מחובר לאינטרנט

דמותו של ז.ז'בוטינסקי

עבודה מס' 068076

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת קורות חייו, הרעיונות העולים מכתביו, פעילותו במהלך תולדות התנועה הציונית ומידת השפעת רעיונותיו ופעילותו על החברה בת ימינו.

3,370 מילים ,15 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודתנו תעסוק בדמותו של המנהיג הציוני- זאב (ולאדימיר) ז'בוטינסקי. נסקור את קורות חייו, נציג את רעיונותיו העולים מכתביו ונחקור את פעילותו במהלך תולדות התנועה הציונית. בהמשך, נבדוק את מידת השפעת רעיונותיו ופעילותו על החברה בת ימינו.
ז'בוטינסקי היה עיתונאי, סופר ומשורר, בלשן ומתרגם, נואם, הוגה דעות ומדינאי (האנציקלופדיה העברית, תשכ"ב). נציג מס' רעיונות העולים מכתביו: דעתו לגבי הערבים במדינת ישראל, רעיון פינוי היהודים בגולה, רעיון היהודי החדש, חשיבות השפה העברית, רעיון עליונות היחיד, משנתו החברתית והכלכלית, רעיון "המנהיג", ורעיון המשמעת והטקס. נציג את פעילותו הציונית אשר הביאה להקמת תנועת הנוער בית"ר, והתנועה הרוויזיוניסטית אשר עתידה להיות מפלגת "הליכוד" של ימינו. ז'בוטינסקי הביא להקמתו של האצ"ל שעתיד להתמזג ולהיות צה"ל של ימינו.

מקורות העבודה כוללים את כתבי ז'בוטיסקי, האנציקלופיה העברית ואתרי אינטרנט.

תוכן העניינים:
מבוא
קורות חיים
כתבי ז'בוטינסקי
יישום רעיונותיו של ז'בוטינסקי במהלך תולדות התנועה הציונית
יישום רעיונותיו של ז'בוטינסקי בחברה הישראלית כיום
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ז'בוטינסקי החל לפרסם רעיונותיו כבר ב- 1987 בהיותו בן 17, בזמן שעבד בעיתון אודיסאי באוקרינה. הוא היה נואם מזהיר, פובליציסטן שנון בכמה שפות אירופאיות, נאומיו ומאמריו עשו תמיד רושם עז בציבור היהודי גם בין מתנגדיו. יצירתו הספרותית מקפת שירים, סיפורים, רומנים, תרגומים ואוטוביוגרפיה. חיבוריו המקוריים כתובים רובם ברוסית (האנציקלופדיה העברית, תשכ"ב).
רעיונות המרכזיים העולים מכתביו:
1. ערבים- במאמרו "על קיר הברזל" (1923) קבע ז'בוטינסקי כי ערביי ארץ-ישראל הם "אומה חיה", וכי אין סיכוי שייתנו את הסכמתם למהלכי הגשמת הציונות בארץ-ישראל.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דמותו של ז.ז'בוטינסקי", סמינריון אודות "דמותו של ז.ז'בוטינסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.