היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות צרכנים - חברת סלקום (תרגיל)

עבודה מס' 067773

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת שלושה היבטים בחברה: צרכים והנעה, פילוח שוק וזיהוי שוק מטרה.

2,246 מילים ,2008

תקציר העבודה:

התנהגות הצרכן, בהגדרתה הכללית ביותר, מקיפה את תהליכי ההחלטה והפעולות הנוגעות לקנייה, לשימוש ולהיפטרות ממוצרים. המפתח להצלחת המוצר בשוק טמון בהבנת צורכי הלקוח.

נבחן כיצד אחד ההיבטים של התנהגות הצרכן- צרכים והנעה באים לידי ביטוי בעת תהליך הקנייה בחברת סלקום.
השאלה מרכזית בכל תכנון של אסטרטגיית שיווק הן: למי להציע, מה להציע ואיך להציע. שאלת ה"מי" נוגעת לפילוח השוק, שאלת ה"מה" עניינה במיצוב המוצר, ושאלת ה"איך" מתייחסת לתמהיל השיווק.
לאחר שהחברה זיהתה את ההזדמנויות שלה בין פלחי שוק, עליה להעריך את הפלחים השונים ולהחליט כמה פלחים יהיו שוק המטרה שלה ומה יהיו הפלחים האלה.

תוכן העניינים:
מודל צרכים והנעה
פילוח השוק
שוק המטרה

קטע מהעבודה:

השלב הראשון בכל החלטת קנייה הוא הכרה בקיומו של צורך הדורש סיפוק. הכרה בצורך חלה כאשר הצרכן חש שנוצר פער בין המצב המצוי לבין המצב הרצוי לו, ופער זה מצריך פעולה שתביא לחיסולו או לצמצומו. כדי שההכרה בצורך תחרוג מכלל מצב נפשי ותהפוך מנוף לפעולה, צריך לחול שינוי בתפיסת המצב הקיים, בתפיסת המצב הרצוי או בתפיסת הפער ביניהם. השיווק איננו יוצר צרכים- הוא מזהה צרכים ואמור להתאים מוצרים ושירותים אשר יענו עליהם בצורה הטובה ביותר. בסלקום מבינים כי הצלחתם מתבססת על הבנה עמוקה של הצרכים המשתנים של לקוחותיהם. בעת שיווק של מוצריה, החברה מנסה להדגיש את הצרכים הלא מסופקים ולא מודעים של הצרכן- "הצורך הבסיסי של לקוחותינו הוא להיות בקשר", "להיות קרובים לאנשים האהובים", חדשנות, ייחודיות, נוחות ונגישות, סיוע בניהול העסק, "עושה חיים קצת קלים יותר" וכדומה.

תגים:

מודל צרכים הנעה · פילוח השוק · שוק מטרה · התנהגות צרכנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות צרכנים - חברת סלקום (תרגיל)", סמינריון אודות "התנהגות צרכנים - חברת סלקום (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.