היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסביבה השיווקית של חברת ארקיע

עבודה מס' 067725

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת המתחרים, גורמי הסביבה, מיצוב ותכנית שיווקית.

4,077 מילים ,9 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

כיום נחשבת ארקיע לחברת התעופה הפנים ארצית הגדולה בישראל. החברה הועברה לבעלות האחים נקש ועובדי החברה, כאשר עפ"י ההסכם, מניות האחים עומדות על 65% ומניות העובדים- 35%. לחברה צי של כ-11 מטוסים: ארבעה מטוסי 72ATR , ארבעה מטוסי דאש 7, שני מטוסי בואינג 757 ורכש חדש- אמבראר 195. מעבר לפעילותה בישראל, החברה פועלת כחברת שכר וכמפעילת טיסות סדירות בינלאומית במגוון יעדים באגן הים התיכון ואירופה.

תוכן העניינים:
שאלה 1- מתחרים עיקריים
שאלה 2- גורמי סביבה חיצוניים (גורמי איום: היבט כלכלי, היבט טכנולוגי, בעיות פנים החברה, מצב חברתי, מצב ביטחוני בארץ. גורמי סיוע: גורמים פוליטים מקומיים, לחץ צרכנים...)
שאלה 3- מיצוב עבור ארקיע- בידול באמצעות מיצוב כחברת low cost
שאלה 4- מיצוב במונחי תמהיל השירות- מחיר, מוצר, מקום, קידום מכירות, סטנדרטיזציה ושיווק פנים אירגוני.
שאלה 5- נק' חולשה ותורפה בתוכנית השיווקית
שאלה 6- עצות ליישום התוכנית השיווקית

קטע מהעבודה:

מצב ביטחוני בארץ: במלחמת לבנון השנייה תושבי הצפון יצאו נגד חברת ארקיע וישראייר בטענה כי הם צמצמו את מספר הטיסות היוצאות מחיפה והעלו את מחיריהם כמעט ב-50%. יש לראות בזה גורם קריטי מבחינת שוק הפנים, עקב המצב הרגיש שבו נמצאת ישראל. לא ניכרת השפעה חיובית ושלילית כאחד של מבצע "עופרת יצוקה" מתחילת השנה על החברה. כנגזרת מהמצב הביטחוני, תיירות החוץ נפגעת ובהתאם משפיעה על ענף התעופה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסביבה השיווקית של חברת ארקיע", סמינריון אודות "ניתוח הסביבה השיווקית של חברת ארקיע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.