היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואת תפיסת האמינות של חדשות מקוונות לעומת חדשות בעיתונות המודפסת

עבודה מס' 067614

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד אנשים תופסים את אמינות החדשות המתפרסמות באתרי אינטרנט לעומת חדשות מהעיתונות הכתובה.

7,648 מילים ,18 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המאמר הנוכחי משווה את תפיסת האמינות של חדשות מקוונות לעומת חדשות בעיתונות המודפסת. המחקר נערך בקרב 60 איש הצורכים חדשות הן מהעיתונות המודפסת והן מהאינטרנט. השערת המחקר הייתה כי חדשות העיתונות המודפסת יתפסו כאמינות יותר מאשר החדשות המקוונות. שאלת המחקר הראשונה הייתה אילו מימדים של אמינות יאפיינו את תפיסת האמינות של הנבדקים לגבי חדשות העיתונות המודפסת והחדשות המקוונות. ואילו שאלת המחקר השנייה הייתה האם קיים הבדל בתפיסת האמינות של נושאים שונים בחדשות המודפסות לעומת החדשות המקוונות. משתנה האמינות נמדד כמשתנה רב מימדי וחולק ל-13 מרכיבים ((Gaziano, 2002 והנושאים השונים (פוליטיקה לעומת בידור) נבחנו באופן בין-נבדקי. בנוסף, נערך ניתוח איכותני להסברים שניתנו לארבעה מימדים של אמינות.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
מאפייני החדשות באינטרנט ובעיתונות הכתובה
אמינות המדיום - עיתונות מודפסת מול האינטרנט
אמינות החדשות באמצעי התקשורת השונים
אמינות כמבנה רב-מימדי
אמינות הנושאים באמצעי התקשורת
המחקר הנוכחי
שיטה
תוצאות
דיון
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

רשת האינטרנט היא טכנולוגיה אשר מאז המצאתה בשנות התשעים הולכת והופכת נפוצה ומשוכללת יותר ויותר. לרשת שימושים רבים ומגוונים, ביניהם ניתן למנות את הדואר האלקטרוני, קהילות וירטואליות, תוכנות לשיתוף קבצים, מסחר אלקטרוני, חיפוש מידע ועוד. אחד השימושים המרכזיים של האינטרנט הוא צריכת חדשות באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים (פורטלי חדשות) או באמצעות גרסאות מקוונות של עיתונים מודפסים.
שטף המידע המציף את קהל צרכני החדשות באמצעות אמצעי התקשורת השונים מצריך החלטה של כל אינדיבידואל מהו המדיום המועדף עליו. אחד הקריטריונים המשמעותיים לקביעה זו היא האמינות של המדיום כפי שהיא נתפסת בעיני הצרכן (Flanagin & Metzger ,2000).

תגים:

אינטרנט · אונליין · מיידיות · תקשורת · ידיעות · הארץ · פורטל · מדיום · עיתונות כתובה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואת תפיסת האמינות של חדשות מקוונות לעומת חדשות בעיתונות המודפסת", סמינריון אודות "השוואת תפיסת האמינות של חדשות מקוונות לעומת חדשות בעיתונות המודפסת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.