היישום אינו מחובר לאינטרנט

WHOLE FOODS MARKET

עבודה מס' 067606

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אסטרטגיה עסקית של ענקית המזון האורגני - Whole Foods

6,124 מילים ,1 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

רשת Whole Foods Market, הוקמה בשנת 1980 באוסטין טקסס, על ידי שלושה אנשי עסקים, שהגיעו להחלטה שהגיע הזמן להקים רשת של חנויות בריאות בכל רחבי ארה"ב.
החנות הראשונה בפתחה ב- 1980 כאשר יש בה רק 19 אנשי צוות, אך כבר אז ראו שמדובר שסיפור הצלחה.
מקימי החברה רצו לתמוך ולקדם את נושא הבריאות, ואורך חיים בריא של הציבור, ובאותה הזדמנות גם לשמור כל כדור הארץ. הרעיון המרכזי מתומצת במשפט הבא:
"Whole foods- Whole People-Whole Plant", יצירת אנשים בריאים יותר ועולם נקי יותר.
הרשת גדלה במהירות מסחררת, בשנת 2002 לרשת היו כבר 140 חנויות ומחזור מכירות של 2.7 ביליון דולר. המטרה של הרשת להגיע עד שנת 2010 ל- 400 חנויות, ומחזור של 10 ביליון דולר.
למרות ההצלחה האדירה, החברה המשיכה לשמור על סטנדרטים גבוהים, ומצרים באיכות מעולה, ושירות אדיב ומקצועי ללקוחות, ובקרת איכות ללא פשרות.
במהלך 22 שנותיה, הרשת הייתה פורצת דרך, ומובילה בכל הקשור למזון בריאות (אורגני וטבעי). השאיפה של הרשת להיות מותג מוביל בתחום מוצרי הבריאות, ולהיחשב ספק מוצרי הבריאות הטוב ביותר שקיים.

העבודה היא ניתוח של החברה וכוללת:
רקע על תעשיית המזון בריאות, רקע על החברה, חזון, יעוד, בעלי עניין, ניגודי אינטרסים, מטרות על, יעדים לטווח קצר וארוך, מודל פורטר, היתרון התחרותי, קבוצות אסטרטגיות, מחזור חיי הענף, מודל PESTEL , מודל בסיס משאבים, ניתוח פיננסי, שרשרת הערף המוסף, ניתוח חלופות אסטרטגיות- אסט תחרותיות, אסט צמיחה, התרבות האירגונית- 7 מימדי תרבות.

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת רשימת מקורות או מראי מקום.
המקור העיקרי לעבודה הוא מאמר של Arthur A. Tompson מאוניברסיטת אלבמה העוסק בחברה.

קטע מהעבודה:

הגברת המודעות לנושא מוצרי הבריאות:
בחברה עושים מאמץ, וימשיכו גם בעתיד לעשות מאמץ לשנות את הרגלי התזונה של כמה שיותר אנשים, ובכך להפוך אותם לצרכנים נלהבים למוצרי בריאות, או במילים אחרות "מכורים"
הם יהיו חייבים את מוצרי החברה על מנת להמשיך ולדבוק בטרנד הבריאותי.
סביר להניח שההנהלה תמשיך ותנחיל לעובדים את חשיבות נושא ההסברה לקהל הלקוחות, כלומר, העובדים ידגישו ללקוחות כמה חשוב לצרוך מוצרי בריאות, וכמה שאר המוצרים מזיקים לבריאותם, וכך יגדל מעגל הלקוחות שיהיה חייב לצרוך מוצרים אלו.

תגים:

אסטרטגיה · מרקט · מזון · אורגני · בריא · FOOD · מודל · רשת מזון · קמעונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "WHOLE FOODS MARKET", סמינריון אודות "WHOLE FOODS MARKET" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.