היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת אלדין - ניתוח שיווקי

עבודה מס' 067446

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ובחינת חלופות אסטרטגיות לחברה.

4,037 מילים ,2004

תקציר העבודה:

הבעיה האסטרטגית העומדת בפני החברה מורכבת-האם רכישת חברת FAST הגרמנית ובכלל אסטרטגיה של מיזוגים ורכישות אכן תאפשר לחברה להמשיך ולשלוט בשוק מוצרי האבטחה החומרה, או שמא יש לשקול הרחבה לשוק אבטחת תוכנה ע"י רכישה או מיזוג או פיתוח עצמי. בנוסף, האם הרכישה של FAST אכן תאפשר יצירת סינרגיה בין החברות (קיצוץ של 20% בהוצאות היצור, הטבות מס מהמדינה) ותעמוד בציפיות ההנהלה ממנו של שיפור דרמטי במכירות, האם להמשיך להתמקד בשווקים המובילים או שמא לפנות לשווקים קטנים יותר, בהם גם FAST הייתה נוכחת, האם למצב המוצרים זהה בכל השווקים או שמא שונה משוק לשוק ובמידה ולא כיצד לא לפגוע בשוק הגרמני בו FAST מובילים או בכל שוק אחר בעולם כדי להבטיח תמיכה ושירות.

תוכן עניינים:
הארגון וסביבתו
רקע תמצית מנהלים
ניתוח סביבתי ומודל פורטר
ניתוח S.W.O.T.
ניתוח הסביבה העסקית
ניתוח התחרות

ניתוח האסטרטגיה השיווקית
הגדרת הבעיה השיווקית
הצגת החלופות השונות והשוואתן
הערכת החלופות והמלצה על חלופה נבחרת

קטע מהעבודה:

הערכות שווי בשנת 1995 קבעו לשוק האבטחה באמצעות תוכנה שווי של 120 מ' $ וצפי לגידול ל-150 מ' $ בשנה העוקבת. חלוקת המכירות צפתה 40% בארה"ב, רבע באירופה ורבע באסיה ובפסיפי. תחזית צמחית המכירות צפתה שיעור גדול יותר לארה"ב ואסיה פסיפי מאשר באירופה. חברה מובילה אחת בתחום הינה החברה האמריקאית Rainbow Technologies, אשר שלטה בשוק האמריקאי עם מחזור של 72.6 מ' $ ב-1996 כאשר 70% ממכירותיה היו של מוצרי אבטחה מבוססי תוכנה וכמחצית ממכירותיה בארה"ב בלבד. יכולות המוצרים של החברה היו פחותים מאשר אלאדין אולם עמדו לרשותה צוות מכירות כפול, ניסיון בטלמרקטינג חיפו על פערים אלו.

תגים:

הייטק · פורטר · קווי הפצה · הרחבת קו

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אלדין - ניתוח שיווקי", סמינריון אודות "חברת אלדין - ניתוח שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.