היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאוריית המיינד בסכיזופרניה

עבודה מס' 067405

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הקשר הקיים בין תיאוריית המיינד וחולי סכיזופרניה.

2,493 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בקשר הקיים בין תיאוריית המיינד וחולי סכיזופרניה.
ראשית, תציג העבודה את תיאוריית המיינד, את מקומה המרכזי בהתפתחות האדם מינקותו, ואת השפעותיה והשלכותיה על האינטראקציה החברתית במהלך שנות חייו.
בנוסף, תתייחס העבודה למחלת הסכיזופרניה ולמאפייניה השונים, וכיצד זו באה לידי ביטוי בתיאוריית המיינד (התפרצות ראשונית - אובדן, הפוגה ושיחזור, עליהם יפורט בהמשך).
כמו כן, תוצג תיאוריית המודול מלידה, בד בבד עם תיאוריית המיינד והקשרן להתדרדרות הקוגניטיבית החלה בקרב חולי סכיזופרניה.
בעבודה זו מוצגת סקירת ספרות, אשר תתייחס למחקרים שונים התוהים לגבי הקשר בין פגיעה בכישורי תיאוריית המיינד, להיבטים קוגניטיביים אחרים.

תוכן עניינים:
מבוא
רקע תיאורטי
1. תיאוריית המיינד - Theory of Mind
2. סכיזופרניה - מהי?
3. תיאוריית המיינד בסכיזופרניה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תיאוריית המיינד (Theory of Mind) הינו מושג הנמצא בתודעת המחקר עוד לפני שנות השמונים. תיאוריה זו עוסקת ביכולת של האדם לקלוט ולהסיק מסקנות לגבי מצבים מנטאליים כגון: מחשבות, אמונות, רגשות, כוונות ורצונות, הן אם הם שלו והן אם הם של האחר (Woodruff, 1978 & Premack).
חשיבות התיאוריה באה לידי ביטוי בכך שהיא מאפשרת הבנה ופירוש של ההתנהגות האנושית -חברתית, ומכילה יכולת ניבוי למניפולציות של התנהגות זו (Woodruff, 1978 & Premack).

תגים:

סכיזופרניה · תיאוריית המיינד · פסיכופתולוגיה · מחלות נפש · פסיכולוגיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאוריית המיינד בסכיזופרניה", סמינריון אודות "תיאוריית המיינד בסכיזופרניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.