היישום אינו מחובר לאינטרנט

מגמות עכשוויות בשיח האנטישמי בצרפת

עבודה מס' 067159

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בספריו של אלן פינקלקראוט "עתידה של הכחשה" ו"בשם האחר".

3,250 מילים ,13 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

פינקלראוט טוען, ולא בלי מידה של פרובוקציה, כי האנטישמיות החדשה נוצרת בחוגי השמאל הקיצוני, המזהים את היהודים כמי שפוגעים בערכים האוניברסליים המקודשים לו ביותר. דרכם של היהודים, המיוצגת על ידי מדינת ישראל, מהווה עבורם דוגמה לגזענות ורומסת את לקחי הפשיזם שהשמאל כל כך סולד ממנו. המאמר דן בטיעונים שמעלה אלן פינקלקראוט לניתוח התופעה, ביניהם מקומו של זיכרון השואה בשיח הפוליטי כיום, עליית האיסלם והחתירה להגשמת ערכים אוניברסליים של השמאל הקיצוני.

קטע מהעבודה:

מחברים שונים עוסקים בשאלה מה עשויות להיות הסיבות להתעוררות המחודשת של האנטישמיות בצרפת, והם מספקים הסברים שונים המהווים תוספת מעניינת לטיעונים הקלאסיים בדבר שנאה גזעית החוברת לרגשות לאומניים ודתיים ולאי שקט חברתי. האלמנט הבולט בהבנת האנטישמיות החדשה באירופה הוא ההתייחסות הנרחבת לנושא האסלאמי בהיבטים השונים של ניתוח התופעה. בפתח המאה העשרים ואחת אירעו כמה אירועים בולטים בזירה העולמית, שהנכיחו ביתר שאת את השאלה הבלתי-פתורה ביחסי הגומלין בין האסלאם לעולם המערבי. לשיח הזה הייתה, כך נראה, השפעה ניכרת גם על התעוררותה המחודשת של האנטישמיות.

תגים:

פינקלקראוט · איסלאם · ציונות · גזענות · שמאל פוליטי · פילוסופיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מגמות עכשוויות בשיח האנטישמי בצרפת ", סמינריון אודות "מגמות עכשוויות בשיח האנטישמי בצרפת " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.