היישום אינו מחובר לאינטרנט

ביצועים עסקיים ופיננסיים - קבוצת Aggrandise Plc

עבודה מס' 067073

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכנת תקציב, הצגת דוחו"ת מספריים, דו"ח להנהלת החברה ודו"ח למחלקת התפעול של החברה.

2,735 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ניתוח ביצועים פיננסיים הוא כלי חיוני מאוד במגוון רחב של עסקים, החל מניהול השקעות ועד ניהול כספי הארגון.
ארגון שמנתח את הביצועים הפיננסיים שלו בצורה נכונה יכול להיות סמוך ובטוח כי יוכל להתמודד עם קשיים בתקציב, מצב כלכלי לא טוב בשוק או בענף ומניעת התדרדרות ואף פשיטת רגל.

תרגום חופשי מאת:
Walton, P. (2000). Financial Statement Analysis: An Introduction Perspective. Business Press. (657 WAL)

קבוצת Aggrandise Plc ממוקמת בברמינגהם. הקבוצה מפקחת על שלוש חברות. שתיים מהן מייצרות רהיטים המיועדים למערכות שמע ביתיות, כגון מדפים וארונות למערכות שמע, למחשבים ולטלוויזיות. המוצרים המיוצרים בחברות אלו נמכרים בעיקר לקמעונאיים גדולים, כך שקיימת הזדמנות לקבלת הזמנות גדולות שדורשות זמני אספקה קצרים, יחסית. החברה השלישית, Tico Ltd., מייצרת מגוון של מוצרי פלסטיק המיועדים הן לתעשיית הרהיטים והן לתעשיית ייצור מנועים.
Cosort (Belper) Ltd היא חברה נוספת שמיועדת להקמה. היא נרכשה בשנת 2001 במטרה לספק קיבולת נוספת שתאפשר התמודדות עם הגידול הצפוי בביקוש למוצרים. בעליה הקודמים של החברה נקלעו לבעיות של תזרים מזומנים ולכן לא יכלו לעמוד בהתחייבויות המיסוי שלהם. מועצת המנהלים מודה כי הייתה זו רכישה מצוינת, במחיר הנמוך של 1.5 מיליון ליש"ט. לחברה שטח של 8000 מ"ר ויש לה אזורי חניה ואחסון גדולים. כיום החברה מעסיקה שבעים וחמישה עובדים, באופן ישיר ועקיף. המכירות בשנה אשתקד היו 6 מיליון ליש"ט.
התפוקה של שתי החברות לייצור רהיטים ניתנת להחלפה ביניהן, במידת הצורך. במלים אחרות, שתיהן מסוגלות לייצר את מרבית המוצרים, למרות שכל אחת מהן משתדלת להתמחות בסוגי מוצרים מסוימים. מעת לעת הדבר מאפשר לחברה גמישות רבה בגישת הייצור שלה. מרבית המוצרים ניתנים לייצור זול יותר בחו"ל, אולם האיכות הגבוהה יחסית והיכולת לעמוד בזמני תגובה מהירים, תוך הסתמכות על מערכת ניהול מלאי ממוחשבת ואיכותית, מאפשרות לחברה להשיג מעמד של "ספק מועדף" בקרב מרבית לקוחותיה.

צוות הניהול הבכיר של החברה מונה חמישה חברים. המנהל הכללי הינו רונלד הארווי. לימינו עומד מנהל התפעול. יו מאן הוא רואה החשבון. שלושתם עובדים בחברה במשרה מלאה. מנהל המכירות של הקבוצה ומנהל התפעול של הקבוצה פועלים מברמינגהם, ושניהם חברים במועצת המנהלים של Cosort. לרוב הם נוכחים בפגישות ההנהלה החודשיות. יחד עם המנהל הכללי, הם מתאמים את שלוש החברות וקובעים את האסטרטגיות שלהן.
כדי לתמוך במערכת ניהול המידע, חברת Cosort פועלת על-פי "גישה שולית סטנדרטית" לתמחור, לתקצוב ולתכנון משאביה.
התקציב של Cosort נבנה, מוצר אחר מוצר, ולבסוף רואה החשבון של ההנהלה מחשב את העלויות ואת התקורות, לפני השלמת "התקציב הראשי".

בעבודה זו:
1. אכין תקציב, לרבות הצגת חישובים.
2. אציג דוחו"ת מספריים.
3. אציג דו"ח להנהלת החברה.
4. אכתוב דו"ח למחלקת התפעול של החברה.

קטע מהעבודה:

1. עבודה ישירה - אם נפעיל את עובדי הייצור הישירים הפעלה מקסימאלית הרווחים יגדלו. העובדים הישירים יעילים יותר (פרודוקטיביות גבוהה יותר) וזולים יותר גם בשעות סטנדארטיות וגם בשעות הנוספות המשולמות להם. זאת גם לאחר חישוב ביטוח לאומי.
2. עובדי קבלן - רק לאחר ניצול כל מכסת השעות של העובדים הישירים כולל השעות הנוספות המותרות יועסקו עובדי קבלן כדי להשלים את מכסת הייצור הרצויה.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ביצועים עסקיים ופיננסיים - קבוצת Aggrandise Plc", סמינריון אודות "ביצועים עסקיים ופיננסיים - קבוצת Aggrandise Plc" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.