היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול הקו הראשון - ידיעות אחרונות

עבודה מס' 067022

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: יישום תפישות תיאורטיות לגבי הממונה הישיר.

4,051 מילים ,8 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המטלה מתוכננת כך שתינתן אפשרות ליישם תפישות תיאורטיות באופן מעשי לגבי ממונה ישיר במקום העבודה. המטלה מתייחסת לכל תוצרי הלמידה כמו גם לקריטריונים של איכות.
על פי המרכיבים הבאים:
* השוואה בין שני מנהלי קו ראשון מאותו ארגון
* תאר את הארגון והיחידות הארגוניות הרלוונטיות
* מיומנויות ניהוליות
* מאפייני הצוות
* חוזה פסיכולוגי
* יחסי אמון עם הקבוצה
* מחויבות העובדים

קטע מהעבודה:

מחקרים סטטיסטיים הוכיחו כי עלות שימור לקוח קטנה פי 5 או 6 מעלות הבאת לקוח חדש. במילים אחרות - טיפול נכון בלקוח קיים ישאיר אותו בידיעות אחרונות ובעלות נמוכה בהרבה מאשר עלות הבאת לקוח חדש. אין זה אומר לצמצם במאמצים כדי להביא לקוח חדש, אלא אומר שלא לשכוח את הלקוח הקיים, אותו לקוח שכבר מכיר את העיתון ואם יקבל שרות הולם ויחס טוב יחזור שוב, ואולי גם יביא את החברים שלו.

לכן בעיתון ידיעות אחרונות בודקים תמיד מי הלקוחות הרווחיים ביותר ומי הלקוחות בעלי הפוטנציאל להיות לקוחות רווחיים ומשקיעים בהם את המירב.

תגים:

אמון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול הקו הראשון - ידיעות אחרונות", סמינריון אודות "ניהול הקו הראשון - ידיעות אחרונות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.