היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח המקרה של מייקל גקסון

עבודה מס' 067011

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איבחון של הזמר על פי הDSM (ספר האבחנות הפסיכיאטרי האמריקני)

1,084 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו אבחנתי את מייקל לפי הDSM. למרות שDSM לא כולל חלק תיאורטי אלא מתבסס על תיאורי מקרה, מצאתי מספר אבחנות אשר אכן נראות כמתאימות ביותר לתיאור דמותו של מייקל. מה שחושף את יתרונות הDSM כמדויק, בעל שפה משותפת שמאפשרת לכל בעלי המקצוע לאבחן את המטופל באופן אחיד. אמנם, לדעתי יש לבצע ראיון אישי למייקל בכדי לדייק באבחנותיו, מאחר וקיימים פערי מידע אודותיו.

קטע מהעבודה:

ציר-1
300.7 Body dysmorphic disorder

A.מייקל מוטרד באופן מתמיד מבעיות מדומות ולא משמעותיות בהופעתו החיצונית. ג'קסון עבר ניתוחים פלסטיים שונים: ניתוחי אף, סנטר, לחיים, שינוי צבע עור. במידה ונוכחת בגופו אבנורמאליות עדינה, מייקל הופך להיות מוטרד לגביה בצורה מופרזת. למשל, ניתוחי העפעפיים, והניתוחים החוזרים באפו, איפור. משתמש בכובעים ומסכות בכדי "לכסות פגמים בגופו".

תגים:

מוסיקה · רוק · פופ · אמנות · אמנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח המקרה של מייקל גקסון", סמינריון אודות "ניתוח המקרה של מייקל גקסון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.