היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנון ותקצוב פיננסי- אגרי אינווסט בע"מ

עבודה מס' 066904

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההתפתחות הפיננסית והעסקית של החברה בשנים 2005 ו- 2006

5,912 מילים ,2008

תקציר העבודה:

אגרי אינווסט בע"מ הינה חברה ישראלית הנסחרת במדד ת"א יתר 120. החברה פועלת ב-4 תחומים עיקריים : תחום הרכב, הצמיגים , נדל"ן וספנות ומעת לעת משקיעה בתחום ההי- טק.
סקרנו את התוצאות העיסקיות והכלכליות של החברה בשנים 2005 ו-2006 ובהתאם לתוצאות שקיבלנו בנינו תקציב לשנת 2007.
המסקנה העולה מניתוח התוצאות היא כי מדובר בחברה איתנה שנכסיה עולים על התחייבויותיה, שמכירותיה גדלות עם השנים, ובהתאם גם הרווח הגולמי והתפעולי שלה צומח.
לדעתנו, השקעה במניית החברה היא השקעה כדאית. אנו צופים שמחיר המניה יעמוד בסוף 2007 על 38.5 ש"ח, מחיר המגלם תשואה של 131% על מניה זו (בשנת 2006 הניבה המניה תשואה של 88%). יתרה מכך, השקעה במניית החברה תניב עודף תשואה לבעלי מניותיה של כ-120% .

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
תאור החברה
מבנה החברה
בעלי עניין
תחומי פעילות החברה
1. פעילות בתחום הרכב
2. פעילות בתחום הצמיגים
3. פעילות בתחום הנדל"ן
4. פעילות בתחום הספנות
5. פעילות אחרת
יעדים ואסטרטגיה עסקית
ניתוח SWOT
תאור תוכניות החברה
תקציב ל- 2007
הנחות המודל
דוחות פיננסים חזויים
ניתוח תוצאות
ניתוח רגישות
סיכום ומסקנות

קטע מהעבודה:

1. פעילות בתחום הרכב
ענף - ענף הרכב מאופיין במספר רב של יבואני רכב המייבאים מותגים מהעולם, מחירי הרכב בישראל גבוהים יחסית בעקבות מס קניה ומכס. ענף הרכב מושפע מהמצב הכלכלי ועל כן בשנים האחרונות חל קיטון במספר מסירות הרכבים בישראל. ענף הרכב בישראל מאופיין בחסמי כניסה גבוהים, באופן יחסי, בשל החוסן הפיננסי הגבוה הנדרש מ
בואני רכב, רמת שירות היבואן ומערכת היחסים המסחרית בין היצרן ליבואן, בשנת 1999 הוקמה ועדה מטעם משרד האוצר והתחבורה במטרה להסיר חסמים ולצמצם ריכוזיות.

תגים:

תכנון · פעילות עסקית · פעילות פיננסית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנון ותקצוב פיננסי- אגרי אינווסט בע"מ ", סמינריון אודות "תכנון ותקצוב פיננסי- אגרי אינווסט בע"מ " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.