היישום אינו מחובר לאינטרנט

פלאפון - תכנית תקשורת

עבודה מס' 066870

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח, מסרים ודרכי פעולה

3,318 מילים ,2004

תקציר העבודה:

במסגרת עבודה זו אנו מבקשים לבנות תכנית תקשורת לחברת "פלאפון", תוך התמקדות ביציאתו של המותג החדש של פלאפון ביוני 2004. בתור שני עובדי חברת פלאפון, מצאנו לנכון לכתוב את העבודה דווקא בנושא זה, מכיוון שבניית המותג עוררה מהפך בחברת פלאפון, בייחוד בתחום השירות (המחלקה שאליה אנו שייכים), ולכן, הבחירה לכתוב את העובדה דווקא על המותג החדש, נראתה מובנת מאליה, במיוחד לאור העובדה שהחומרים הדרושים לכתיבת העבודה היו לנו נגישים מאוד.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א: הערכת מצב תדמיתית
היסטוריה של החברה והתדמית
סקר: בדיקת תדמית החברה
סיכום הממצאים: חולשות וחוזקות
חלק ב: מסרים ודרכי פעולה
המסרים
תכנית תקשורת
הערות לסיכום

קטע מהעבודה:

חברת פלאפון בחרה במקביל ללוגו, מערכת ערכים חדשים, הבאה לידי ביטוי בסיסמא - "פלאפון - לא רק מדברים". במסגרת סיסמא זו, מנסה החברה להחדיר בהדרגה ערכים של פשטות, נוחות, גמישות וחדשנות. אלה נותנים מענה לחולשות של החברה, ומדגישים את החוזקות.
אלה הם באמת הערכים שאנו מסכימים שיכולים להיות מועברים לקהל בצורה פשוטה ומהירה, ובמקביל להדגיש את החוזקות על ידי ביטול החולשות. משפט אסטרטגיה נוסף, אלטרנטיבי, למערכת ערכים זו, יכול להיות: "פלאפון. כאן בשבילך", ללא ניקוד, כך ניתן לקרוא את המשפט במין זכר ומין נקבה.

תגים:

פלאפון · יחסי ציבור · קמפיין · מסרים · ניהול · שיווק · מותג · סלולר · טלפון נייד · שוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פלאפון - תכנית תקשורת", סמינריון אודות "פלאפון - תכנית תקשורת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.