היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בהקשר האירופי - 'אלעל' ו'פינאייר'

עבודה מס' 066614

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הכדאיות לשיתוף פעולה בין חברת התעופה הישראלית- אלעל (ELAL) לחברת התעופה הפינית -פנייאר (finnair).

6,976 מילים ,13 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

השמים הפתוחים הם האיום האמיתי על חברת אלעל , כניסה של חברת התעופה הפינית החברה באיחוד האירופאי יכולה להוות הזדמנות פז לחברה.
לאחר שימוש במודלים SWOT וPEST הוצגה בפנינו תמונת מצב מעודדת, החברה הפינית היא אכן מתחרה ראויה, יחד עם זאת בהסתמך על המידע שנאסף על החברה ועצם העובדה שהחברה היא חלק מארגון oneworld ארגון התעופה החזק ביותר שבו חברות 8 חברות תעופה מן המובילות בעולם התעופה יכול לפתוח בפני אלעל הזדמנות להצטרפות לארגון oneworld וחבירה עם החברה הפינית.

האסטרטגיה שנבחרה הינה ניצול החוזקות של אלעל וחבירה עם חברת פיננאייר וארגון oneworld על מנת להתחרות בכל מתחרה פוטנציאלי.
איום השמים הפתוחים הינו איום ממשי וכבר כיום ברור שזה רק עניין של זמן עד שהשמיים הפתוחים תהייה עובדה מוגמרת. חברת אלעל מסוגלת להתחרות בכל מתחרה וזאת על ידי ביצוע שני מהלכים והם:
1. חבירה לארגון oneworld ושיתוף פעולה מלא עם חברת פיננאייר.
2. ביצוע שיתוף פעולה מלא בין חברות הבת של אלעל וחברת פיננאייר, חברות הצ'רטר.

האיום הממשי על אלעל ועל פיננאייר הם חברות הצ'רטר הזולות הולכות וגדלות על חשבון החברות הסדירות. באיחוד האירופי פועלות מספר חברות צ'רטר המנצלות היטב את ההסכמים באיחוד האירופאי ועל ידי כך הם יכולות להמריא מכל שדה תעופה לכל יעד בתוך אירופה ללא הגבלה.
הסכם בין חברת אלעל ופיננאייר יכול להוות פתרון מצוין לאיום המתבשל על חברות התעופה הישראליות.
המשימה המרכזית העומדת בפני הנהלת חברת אלעל הינו הכנת תוכנית פעולה משכנעת בפני הנהלת חברת פיננאייר והנהלת ארגון oneworld.
האיחוד האירופאי תמיד נותן עדיפות למדינות החברות באיחוד, על מנת להתגבר על המכשולים העומדים בפני חברה ישראלית יש צורך בביצוע שותפות עם חברה מקומית כאשר שתי החברות מבינות את היתרונות בביצוע שיתוף פעולה.
כיום שאלעל הינה חברה בבעלות פרטית חבירה עם חברה אירופאית הינה משימה קלה מבעבר מאחר ואין את המגבלות של חברה ממשלתית.

בעבודה זו נציג את הכדאיות לשיתוף פעולה בין חברת אלעל לחברת finnair. נבצע ניתוח הכדאיות של חבירה למטרת שיתוף פעולה בין החברות, נשתמש במודל SWOT לניתוח פנים של החברות ולניתוח הסביבה בנוסף נשתמש במודל PEST לניתוח הסביבה המשפיעה על החברות וננתח את ענף התעופה בכל אחת מהמדינות באמצעות המודל. נבחן את האסטרטגיות של החברות נציג רקע כללי על החברות והמדינות, נציג את הסיבות להקמתו של האיחוד האירופי ורקע כללי על האיחוד האירופי.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
חלק א' ענף התעופה:
1. נקודות דמיון בין ענף התעופה בישראל לפינלנד
2. ענף התעופה, איום והזדמנויות ענף התעופה בישראל / חברת אלעל
3. מודל PEST ענף התעופה בישראל ואלעל
4. ענף התעופה,איום והזדמנויות ענף התעופה בפינלנד / FINNAIR
5. מודל PEST ענף התעופה בפינלנד ו - FINNAIR
6. סיכום חלק א'
חלק ב' חברת FINNAIR:
1. פרופיל החברה
2. מודל SWOT
3. מודל פורטר בעלי עניין - חברת FINNAIR
4. מהי אסטרטגיה
5. האסטרטגיה של הארגון
6. סכום האסטרטגיה המומלצת
חלק ג' חברת אלעל:
1. פרופיל החברה
2. מודל SWOT
3. מודל פורטר בעלי עניין - חברת אלעל
4. האסטרטגיה של הארגון
5. סיכום אסטרטגיה מומלצת לאלעל
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ישראל הינה המדינה היחידה במזרח התיכון המתאימה לעקרונות של האיחוד האירופי ישראל הינה מדינה עצמאית, דמוקרטית ומודרנית. בישראל יש לתייר האירופאי הכל על מנת להנות מחופשה מהנה ומקסימה, חופי ים מדהימים ים תיכון והים האדום, ים המלח, אתרי עתיקות מן המפורסמים בעולם (ירושלים, מצדה וכד'), אתרים קדושים לכל הדתות, ערי בילוי ברמה עולמית וכד'. כיום ישראל איננה מהווה מקום לתייר האירופאי הממוצע ואיננה מהווה יעד למשפחה האירופאית למעט התייר היהודי שמגיע עם משפחתו, איש העסקים האירופי כן מוצא עניין בישראל.
פינלנד חברה באיחוד האירופי משנת 1995, פינלנד הינה מדינה עשירה ומתקדמת, אין אדם בעולם שאיננו מכיר את המותג NOKIA, נוקיה הינה מפעל הדגל של פינלנד והציוד של נוקיה נחשב לטוב מסוגו.

תגים:

ענף · תעופה · איחוד · אירופי · תיירות · טיסות · בינלאומי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בהקשר האירופי - 'אלעל' ו'פינאייר'", סמינריון אודות "ניהול בהקשר האירופי - 'אלעל' ו'פינאייר'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.