היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק המוצר "שלי ריוויון" של חברת תנובה

עבודה מס' 066599

מחיר: 205.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי של החברה והמוצר.

2,301 מילים ,3 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

תנובה השיקה עשרות מותגים ומאות מוצרים חדשים מאז תהליך ההיערכות מחדש, יצרה סטנדרטים חדשים של איכות וחדשנות וריגשה את המוני בית ישראל באמצעות השפה הפרסומית שליוותה את השקתם של המותגים. תנובה של היום היא ארגון מודרני ודינמי, ארגון הפועל על פי חזון אסטרטגי ברור ומתווה לעצמו יעדים, ארגון בעל עמוד שידרה חזק וארגון הנהנה מדעת קהל ציבורית אוהדת ותדמית חיובית ביותר. המותג תנובה, תחת הסמל החדש שהושק בראשית 1999, הפך להיות חותמת וערובה לאיכות ולהבטחה מותגית מתממשת. לא בכדי הביע הציבור הרחב את אמונו בתנובה ובחר בה שנה אחר שנה כמותג מספר 1 בישראל.

על המוצר:
"שלי רוויון" הינו משקה יוגורט הנמצא בקו המותרים של משקאות היוגורט של חברת תנובה. למשקה רכיבים בעלי ערך תזונתי גבוה וצרכניהם בעיקר כאלה אשר מקפידים לשמור על בריאותם / מבצעים פעילויות ספורט שונות.

תוכן העניינים:
רקע על החברה
ניתוח פלח שוק
תמהיל השיווק
תמהיל המחרה
תמהיל ההפצה
תמהיל המסחור
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כיום "שלי רוויון" ממוצב נמוך יותר מאשר המתחרה "אקטימל" של שטראוס, בחרנו לפעול באסטרטגיה שיווקית, אשר תגרום למותג "שלי רוויון" להיות מוביל בשוק, מיצובו יהיה גבוה יותר, בהתאם לכך נפעל על בסיס התמהיל הבא:
תמהיל המוצר :
המותג "שלי רוויון" שייך למשפחת משקאות היוגורט, קו מוצר זה מורכב מהפריטים הבאים :
1. "שלי רוויון" 500 מ"ל 1.5%.
2. "שלי רוויון" 1 ליטר 1.5%.

תגים:

חלב · מזון · יוגורט · ניהול · השיווק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק המוצר "שלי ריוויון" של חברת תנובה", סמינריון אודות "שיווק המוצר "שלי ריוויון" של חברת תנובה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.