היישום אינו מחובר לאינטרנט

דון ג'ובאני

עבודה מס' 066569

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תחנות תרבותיות במיתוס של דון ז'ואן.

1,605 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העבודה נחלקת לשני חלקים: החלק הראשון עובר בין תחנות תרבויות במיתוס דון ז'ואן, כולל ספרות, תיאטרון, אופרה וקולנוע. החלק השני מתמקד בסצנה מסויימת ועורך השוואה בין גרסתה התיאטרלית לפי מולייר לעומת גרסת האופרה של מוצרט שמילותיה נכתבו בידי לורנצו דה פונטה.

קטע מהעבודה:

המיתוס של דון ז'ואן הוא מן המיתוסים המכוננים של התרבות המערבית העכשווית. ממחקרים שנערכו עולה כי נכתבו מעל 500 מחזות, רומנים, חיבורי ביקורת, אופרות וסרטי קולנוע העוסקים בדמותו. (שוהם, 6)
ראשיתו של המיתוס בסיפורי עם, שהיו מבוססים ככל הנראה על דמותו של אציל ספרדי אגדי בן המאה ה-16 או ה-17 בשם דון חואן טנוריו מסביליה. יש להדגיש כי דון חואן המוכר לנו כיום אינו דמות ספרותית טהורה (כמו דון קישוט, למשל), אלא מקבץ של תכונות, אפיונים וסיפורים הדומים זה לזה במסגרתם הכללית, אך שונים בפרטים (שלנגר).

תגים:

מוצרט · אופרה · תיאטרון · דון ז'ואן · דון חואן · מולייר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דון ג'ובאני ", סמינריון אודות "דון ג'ובאני " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.