היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול התפעול - תנובה

עבודה מס' 066476

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה, מערכת בקרת האיכות ובחינת החברה על פי מודל HILL.

3,747 מילים ,2005

תקציר העבודה:

דרישות העבודה היו לבחור ארגון שירותים או ארגון מוצרים ולבצע עליו ניתוח. אני בחרתי בחברת תנובה, קונצרן המזון הגדול בישראל. חזון חברת תנובה הוא "תנובה בזכות עוצמתה ובזכות שורשיה תוביל את שוק המזון בישראל ותביא לצרכן מזון טרי מן הטבע המותאם לצרכים ולאורך החיים של הצרכן המודרני בשנות ה-2000".
העבודה כוללת סקירה כללית של החברה: היסטוריה, ספקים, מוצרים, לקוחות, מתחרים, מבנה ארגוני, חברות בת ופרוט תהליכים הקיימים בארגון.
השלב השני עסק במערכת בקרת איכות. בשלב השלישי פירטתי את המודל Hill שכולל חמישה שלבים והתאמתי את המודל לחברת תנובה. בפרק הרביעי תיארתי את השרשרת האספקה של החברה, עקרונות לניהול הרכש וניהול קיבולת. בשלב החמישי והמסכם יצרתי מוצר חדש לפי המודל לפיתוח מוצרים.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. מבוא
2.1 סקירה כללית
2.2 ספקים של חברת תנובה
2.3 מוצרים של חברת תנובה
2.4 חברות בת של חברת תנובה
2.5 לקוחות של חברת תנובה
2.6 מתחרים של חברת תנובה
2.7 מבנה ארגוני של החברה
2.8 פרוט תהליכים עסקיים הקיימים בארגון
3. פרק ב'-מערכת איכות
4. פרק ג'-מודל Hill
5. פרק ד'
5.1 שרשרת אספקה של חברת תנובה
5.2 עקרונות לניהול ברכש
5.3 ניהול קיבולת.
6. פרק ה'-המודל לפיתוח מוצר חדש

קטע מהעבודה:

בחברת תנובה פועלת מערכת Movex-ERP שהיא מערכת לניהול כולל של אבטחת איכות, רכש ומלאי, ניהול מחסנים ותוצרת גמורה, ניהול ותכנון ייצור, הערכת ספקים, בקרה פיזית וניהול אחזקה מפעלית.
בפברואר 2003, חברת אינטנטיה ישראל, ספקית מובילה של פתרונות ERP, השלימה את הפרוייקט רחב היקף של מחשוב כל המערך הלוגיסטי בתשלובת החלב של תנובה.
מטרת הפרוייקט הייתה יישום מחשוב כלל מחלבות תנובה, שש במספר באזורים שונים בארץ, במקביל להערכות מחדש של מערל המחלבות שביצעה תנובה.

תגים:

מערכות · מידע · ניהול · איכות · מזון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול התפעול - תנובה", סמינריון אודות "ניהול התפעול - תנובה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.