היישום אינו מחובר לאינטרנט

ייבוא בטון מעוצב ושיווקו בישראל

עבודה מס' 066368

מחיר: 665.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מהם המניעים והשיקולים שיביאו את הצרכן הישראלי לאמץ את הריצוף האחר את ה"בטון המעוצב" לתוך ביתו והאם השוק הישראלי אכן בעל פוטנציאל שיווקי ל"בטון המעוצב"?

29,174 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ישנם סוגים רבים של חיפויי משטח בשוק הישראלי, חיפוי משטחי חוץ או משטחי פנים. רובם הינם חיפויים אשר הם כ"כיסוי" על הבטון הקיים מתחתם. ישנם סוגי ריצוף מבטון לדוגמא "הטבעות בטון" אבל סוג זה של ריצוף הינו רק ריצוף חיצוני ואינו מתאים לתוך הבית. מלבד זאת, פעולת הניקוי והאחזקה השוטפת הרבה יותר קשה ומסובכת. בארצות הברית קיימת שיטת ריצוף אשר פועלת למעלה מ-15 שנים ובכל יבשת אמריקה למעלה מ-10 שנים. שיטה זו מתאימה לפנים הבית ולחלקו החיצוני. שיטת ריצוף זאת נקראת "צריבת בטון" להלן: "בטון מעוצב"- תהליך שבו מרוסס חומר כימי על משטח הבטון וכתוצאה מכך מקבל משטח הבטון גוון ייחודי ועמידות לאורך זמן (כחיי הבטון). קיימים כ- 12 גוונים שונים מ- מאט ועד מבריק. ואנחנו מעוניינים לדעת האם השוק הישראלי יהיה מוכן לקבל שיטת ריצוף שונה מהריצוף הסטנדרטי לתוך ביתו או חצרו.
לכן, מטרת המחקר המרכזית של עבודה זו הינה לחקור ולהבין מהם המניעים והשיקולים שיביאו את הצרכן הישראלי לאמץ את הריצוף האחר את ה"בטון המעוצב" לתוך ביתו והאם השוק הישראלי אכן בעל פוטנציאל שיווקי ל"בטון המעוצב"? באמצעות שאלות המתבססות על כוונות קנייה וגורמים המשפיעים על שיקול דעתם.
חברת Chem-Coat Industries - אשר פועלת בארצות הברית משנת 1993 בעלת תיק לקוחות גדול במיוחד אשר כולל בתוכו מספר רב של חברות ענק שמשווקות את מוצרי החברה כמותגים פרטיים בנוסף לחברה ישנם מפיצים במספר רב של מוקדים ביבשת אמריקה מקנדה בצפון ועד צ'ילה וארגנטינה בדרום, כמו כן לחברה יש ענף רחב עם מגוון מוצרים משלימים ל"בטון המעוצב" וכן מוצרים נוספים לריצוף והגנה על הבטון.

שאלת המחקר: מהו הפוטנציאל שוק לריצוף בצורת בטון מעוצב בישראל ?

השערות המחקר:

H1. האם קיים קשר חיובי בין חשיפתו של הצרכן למוצר הבטון המעוצב ושימושיו לבין מידת
נכונותו להשתמש במוצר?.
H2. האם קיים קשר חיובי בין תמיכה והדרכה לשימוש במוצר לאחר הרכישה לבין מידת
הנכונות לבחור ברכישת המוצר?
H3. האם ריבוי מידע על הבטון המעוצב יסייע ללקוח בתהליך קבלת ההחלטות על רכישת
המוצר?
H4. האם צמצום הסיכון בקרב הצרכן לגבי הבטון המעוצב יקל על ויתור של הריצוף הסטנדרטי?

המחקר הינו מחקר מתאמי, הבודק קשרים בין מספר משתנים. המחקר בוצע באמצעות שאלון הכלל תשובות סגורות חד משמעיות על מנת למנוע הטייה או השפעה שלנו על הנשאל. בנוסף, כלל השאלון שלוש שאלות פתוחות במקרים בהם התשובה היא כמותית ובמקרים בהם רצינו משוב איכותני.
המחקר בודק קשר בין משתנים בלתי תלויים לבין משתנים תלויים. השאלון שחולק היה אחיד לכלל הנדגמים, כך שניתן להכליל את תוצאותיו כלפי כלל אוכלוסיית המחקר.
השאלון שהופץ בקרב אוכלוסיית המחקר, היה שאלון אנונימי, וזאת על מנת להעלות את אחוז הענות הנשאלים, מתוך ידיעה ששאלון אנונימי יקל על הלקוחות לבטא את דעתם האישית בצורה חופשית.

תוכן עניינים:
רשימת תמונות, לוחות ותרשימים
תמצית מנהלים
פרק 1: תעשיות הריצוף והבטון: עבר - הווה - עתיד
פרק 2: המוצר צריבת בטון
פרק 3: סקירת ספרות
פרק 4: עיצוב ועריכת המחקר
4.1 רציונאל המחקר
4.2 מטרות המחקר
4.2.1 מטרות אקדמאיות
4.2.2 מטרה יישומית
4.3 שאלת המחקר
4.3.1 שאלת מחקר מרכזית
4.4 השערות המחקר
4.5 משתני המחקר
4.5.1 המשתנים
4.5.2. הגדרת אופציונאלית של המשתנים
4.6 שיטת איסוף הנתונים
4.6.1 הליך המחקר
4.6.2 כלי המחקר
4.6.3 מבנה השאלון
4.7 תוכנית הדגימה
4.7.1 אוכלוסיית המחקר
4.7.2 אוכלוסיית המדגם
4.7.3 שיטת הדגימה
4.7.4 הניתוח הסטטיסטי
4.8 עבודת השדה
4.9 מגבלות המחקר
פרק 5: הצגת הממצאים
פרק 6: דיון ומסקנות
6.1 מסקנות וניתוח הממצאים התיאוריים של ממדי המחקר
6.2 מסקנות וניתוח השערות המחקר
פרק 7: המלצות
7.1 תוצאות מרכזיות
7.2 המלצות
7.3 סיכום ההמלצות:
פרק 8: ביבליוגרפיה
נספחים
נספח א' - שאלון ריק לדוגמא
נספח ב' - פלטי SPSS

קטע מהעבודה:

מודל ווהאן ( (Vaughn, 1980 (FCB)
וואהן ועמיתיו( (Vaughn, 1980שקדו של מודל לתכנית פרסומית, הלוקחת בחשבון את תיאוריית התגובה מדגמי המדרג ואת ההתייחסות למוצרים בעלי מעורבות גבוה ונמוכה. בעקבות תיאוריות התמחות מוחית הם מציעים חלוקה פנימית נוספת של כל מצב מעורבות - האם המעורבות מבוססת על חשיבה או על רגש.

תגים:

שיווק · פרקטיקום · בידול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ייבוא בטון מעוצב ושיווקו בישראל", סמינריון אודות "ייבוא בטון מעוצב ושיווקו בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.