היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול המידע בחברת "ELBEX"

עבודה מס' 066281

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של הקמת מערכת למסחר אלקטרוני לחברה.

4,963 מילים ,21 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

המסחר האלקטרוני התפתח מאוד בשנים האחרונות. חברת המחקר Forrester Research צופה כי בשנת 2002 יגיע היקף הסחר האלקטרוני באמצעות האינטרנט לממדים כמעט דמיוניים, 350 ביליון דולר בשנה ושלושה מכל ארבעה גולשים בארה"ב ישתמשו במסחר האלקטרוני, (http://www.123-merchant-accounts.com).
רשת האינטרנט מספקת כיום פלטפורמה זמינה, אחידה, נוחה וזולה לתקשורת בין אנשים וארגונים, במגוון גדול מאוד של יישומים וביניהם המסחר האלקטרוני בין עסקים (B2B), עם צרכנים (B2C), ובין צרכנים (C2C).

במסגרת המטלה האישית במודול ניהול המידע, בחרתי לצורך עבודתי בחברת "ELBEX" ישראל בע"מ, אשר מהווה את הבסיס לנושאים בהם אתמקד.
הרציונל הוא הקמת מערכת למסחר אלקטרוני לארגון, תוך התאמתה לשימוש קל ונוח, מצד אחד של הלקוחות ומצד שני של אנשי הארגון (השיווק, התפעול ונותני השרות).

בעבודה זו אתמקד ב:
1. תאור המבנה הארגוני והסביבה התחרותית של חברת "ELBEX" ישראל בע"מ.
2. הצגת מטרות מערכת המידע.
3. הגדרת הבעיות הקיימות והסיכונים האפשריים מבחינת מידע וידע.
4. סיכום התכונות והסבר למבנה המערכת שתוכננה ואת אופן השימוש במערכת המידע למסחר אלקטרוני לארגון.
5. הגדרת מבנה ובסיס הנתונים.
6. הגדרת מדדי הצלחה.

תוכן עניינים:
מבוא
שאלה מספר 1: מסחר אלקטרוני - אירוע עסקי
א. תאור הארגון ופלח השוק בו הוא פועל
1. הארגון
2. תאור החברה ופעילותה
3. תהליך הקנייה
ב. הגדרת המושג "מסחר אלקטרוני" והתועלות/ההזדמנויות שהוא מספק לארגון
1. הגדרת המושג "מסחר אלקטרוני"
2. מרכיבי המסחר האלקטרוני
3. סווג המסחר האלקטרוני
4. תועלות/הזדמנויות עסקיות לארגון
ג. הסיכונים האסטרטגים ביישום מסחר אלקטרוני בארגון
שאלה מספר 2: מסחר אלקטרוני - דרישות המשתמש
א. השפעת המסחר האלקטרוני
1. השפעת המסחר האלקטרוני
2. איכות המידע
3. דרישות / תכונות נוספות
4. פעולות מומלצות להרחבת הפרסום ותפוצת אתר האינטרנט
5. מבנה דף הבית
6. תפריטים
שאלה מספר 3: הגדרות ומבנה בסיס נתונים
שאלה מספר 4: ניהול מידע - אבטחת נתוני הלקוח
שאלה מספר 5: ניהול מידע - מדידת הצלחת האתר
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
נספח א' - דוגמאות

קטע מהעבודה:

לאור זאת, את ההחלטה להקמת אתר מסחר אלקטרוני בחברה, צריך להוביל המנכ"ל או סמנכ"ל שיווק ומכירות, מאחר ורוב השיקולים וההכרעות בתחום קשורים לעולם התוכן והאחריות של אנשי המכירות והעסקים בארגון. הביצוע יהיה באחריות מנהל מערכות המידע.
המעבר לסחר אלקטרוני נותן לחברה הזדמנות להגדיל את פלח השוק של החברה ולאתר פלחי שוק חדשים אשר יביאו לעליה במספר הלקוחות והגדלה בהיקף המכירות. בנוסף קיים גם פוטנציאל לחסכון והתייעלות לאורך שרשרת הערך והאספקה, אשר יקצרו את זמן אספקת המוצרים ויוזילו את עלותם.
לפיכך, אחד התנאים החשובים ביותר לשמירה על "נאמנות הלקוח" הוא להבטיח איכות גבוהה של מידע בארגון.

תגים:

אינטרנט · חסר · קניה · וירטואלית · קניות · דרך · הרשת · אלקטרונית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול המידע בחברת "ELBEX"", סמינריון אודות "ניהול המידע בחברת "ELBEX"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.