היישום אינו מחובר לאינטרנט

זיהוי ואיפיון מוטיבים מרכזיים במשפחות טלוויזיוניות

עבודה מס' 066246

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תוכן של פרקים מתוך שבע סדרות טלוויזיה שמציגות חיי משפחה.

17,162 מילים ,30 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת המחקר היא לזהות ולאפיין משפחות טלוויזיוניות. מטרתנו היא לבדוק כיצד הסדרות מציגות ערכים משפחתיים ומוטיבים מרכזיים בחיי המשפחות המוצגות בסדרות הטלוויזיה.
על מנת לבדוק זאת, נבחרה שיטת ניתוח תוכן אשר תבדוק שבע סדרות שונות, ישראליות ואמריקאיות, מז'אנרים שונים, אשר משלבות בתוכן משפחות וחיי משפחה. באמצעות כך ננסה להבין ולזהות באמצעותן דפוסים ומוטיבים. סיכום העבודה כולל גם השוואה בין סדרות ישראליות לסדרות אמריקאיות, השוואה בין סדרות דרמה לסדרות קומיות וסיכום כולל של הקריטריונים לבדיקה.
הסדרות שנבחרו הן: (1) עקרות בית נואשות - סדרת דרמה קומית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2004 והופקה בארה"ב. (2) מלך השכונה - קומדיית מצבים אמריקאית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 1998 ומשודרת עד היום. (3) הופ ופיית' - קומדיית מצבים אמריקאית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2003 ומשודרת עד היום. (4) טירוף בבית - קומדיית מצבים אמריקאית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2005 ומשודרת עד היום. (5) הבורר - דרמת פשע ישראלית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2007 ובינתיים שודרה רק עונה אחת. (6) החיים זה לא הכול - סדרה קומית ישראלית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2001 ובימים אלו משודרת העונה השישית של הסדרה. (7) מרחק נגיעה - סדרת דרמה ישראלית אשר עלתה לראשונה לשידור בשנת 2007 ובינתיים שודרה רק עונה אחת.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
שיטת מחקר
תקצירי הסדרות
ניתוח תוכן
· עקרות בית נואשות
· מלך השכונה
· הופ ופיית'
· טירוף בבית
· הבורר
· החיים זה לא הכול
· מרחק נגיעה
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מוסד המשפחה: המשפחה הינה מוסד חברתי המאגד בתוכו יחידים לקבוצות שיתופיות לשם הולדת ילדים וגידולם. השתייכות ליחידות חברתיות אלו מושתת על שארות שהיא קשר חברתי המבוסס על קרבת דם, נישואים או אימוץ המאגד אנשים למשפחות (משוניס, 1999).
יחד עם זאת, חוקרים נזהרים מאד שלא להגדיר "משפחה" בסוג מסוים של מאפיין אלא להגדיר "משפחות" בוריאציות שונות בתרבויות שונות. באופן כללי, המשפחות מורכבות מאנשים שקשורים זה לזה בקשר דם או בקשר נישואין, אשר חולקים את אותו הגג, האוכל, הכסף והמוצרים החומריים (Lull, 1988).

תגים:

המשפחה · מפת התקשורת · שפת הטלוויזיה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זיהוי ואיפיון מוטיבים מרכזיים במשפחות טלוויזיוניות", סמינריון אודות "זיהוי ואיפיון מוטיבים מרכזיים במשפחות טלוויזיוניות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.