היישום אינו מחובר לאינטרנט

שדרות סאנסט- ניתוח הסרט והדמויות הפועלות בו

עבודה מס' 065999

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסרט תוך התייחסות לסרטים הרבים המוזכרים בו, לספרים, לרכילויות על השחקנים ולשאר התייחסויות חוץ קולנועיות.

1,902 מילים ,2007

תקציר העבודה:

הסרט "שדרות סאנסט" (SUNSET- שקיעת החמה) בוים על ידי הבמאי והתסריטאי בילי ויילדר בשנת 1950. הסרט קיבל את שמו משמה של השדרה המפורסמת העוברת לאורך לוס אנג'לס ובברלי הילס.
"שדרות סאנסט" נחשב לסרט הראשון אשר התייחס לעשיית הסרטים באופן ציני וקודר. אחריו באו סרטים נוספים שנגעו בצד זה כ"שיר אשיר בגשם" ו"כוכב נולד" אבל סרטים אלו לא הגיעו לרמת הקדרות והציניות של ויילדר, הם רק נגעו בדרך הקלה והאכזרית בה יכול כוכב לאבד את תהילתו.

הסרט מערבב בין מציאות לקולנוע ותיאטרון ולשם כך מלוהקים אנשי קולנוע אמיתיים לצד בדויים. תסריט הסרט מתייחס לסרטים אמיתיים כ"חלף עם הרוח" של ויקטור פלמינג ולאנשים אמיתיים כדאריל פ. זאנוק, דייוויד לוולין וורק גריפית', טיירון פאואר, אלאן לאד, רוד לה רוק, וילמה באנקי, ג'ון גילברט, מייבל נורמנד, בב דניאלס, מרי פרבוסט, בטי האטון וברברה סטנוויק, כמו גם למקרה הרצח המפורסם של "הדליה השחורה", ולהערצתה של דזמונד את גרטה גרבו.
אריך פון שטרוהיים, ננסי אולסון, פרד קלארק, לויד גף וג'ק ווב משחקים בתפקידי המשנה. הבמאי המפורסם ססיל ב. דה מיל והרכילאית ההוליוודית המפורסמת הדה הופר מופיעים בתפקיד עצמם. הסרט כולל גם הופעות אורח של שחקני עבר מימי הסרט האילם.
ישנם המון הקשרים חיצוניים לסרטים, מחזות וספרים ואנסה לעמוד על חלק מהם.

קטע מהעבודה:

הסרט מציג מצב כוחות שהוא הפוך מה"מקובל", כאן דווקא האישה היא בעלת הממון ומחזיקה את הגבר כ"נער השעשועים שלה". אבל למעשה, האישה היא עדיין החלשה והיא לא בריאה נפשית בלשון המעטה. שני הגברים שלה צריכים לדאוג לה כל הזמן. המשרת שלה הוא בעלה לשעבר שבחר במעמד המשפיל של להיות משרתה ורק לא להיפרד ממנה.

תגים:

קולנוע · תיאטרון · סרט · אילם

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שדרות סאנסט- ניתוח הסרט והדמויות הפועלות בו", סמינריון אודות "שדרות סאנסט- ניתוח הסרט והדמויות הפועלות בו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.