היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם יש להפוך את הזנות בישראל לעיסוק לגיטימי

עבודה מס' 065870

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם מדינת ישראל כמדינה מערבית דמוקרטית ומתקדמת יכולה להתיר עיסוק כזה לרבות שידול לזנות או שערכי המדינה היהודית\שמרנית עדיין גוברים.

7,358 מילים ,35 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הזנות מכונה "המקצוע העתיק בעולם" עוד מידי רחב הזונה (יהושוע, ו). הזנות בישראל היתה אסורה על פי חוק העונשין, אולם החוק תוקן וכיום יש איסור על שידול, סרסרות וכמעט על כל הפעולות המסייעות לנושא הזנות (לדוגמא השכרת מקום, פרסום וכד'). כלומר האיסור בעינו נותר, רק שאישה העוסקת עצמה לא תתחייב בפלילים.
עמדה זו נוגדת את הנהוג ברוב העולם המערבי, ולמעשה היא מנוגדת לחוקי יסוד: חופש העיסוק וחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו. עמדה זו גם מגוחכת כי אם העיסוק אינו עבירה פלילית- מדוע שהפרסום יהיה עבירה, או השידול או הסרסרות (הסרסור למעשה עוזר בעבודתה של הזונה: גביה, הגנה וכד').
בפועל כיום לא עוצרים זונות על עיסוק בזנות אלא רק את הסרסורים במידה והגב' מתלוננת. בדילמה אן כפולה: אם לא עוצרים אותה מדוע יעצרו את מעסיקה; שנית- אם החברה קבעה שזנות אינה מוסרית- מדוע לאו אוכפים את החוק.

מטרת העבודה הנוכחית היא לסקור את המצב החוקתי בפועל של הזנות הנשית בישראל על כל היבטיה:
* הזונות עצמן
* הסרסורים
* עמדת המשטרה והחוק

תכלית העבודה היא להעריך האם היחס לזנות בישראל יכולה ללכת בעקבות מדינות אחרות במערב המתירות זנות באופן עקרוני; האם מדינת ישראל כמדינה מערבית דמוקרטית ומתקדמת יכולה להתיר עיסוק כזה לרבות שידול לזנות או שערכי המדינה היהודית\שמרנית עדיין גוברים.
העודה תסתמך על ספרות בנושא וכן על תיאוריות בנושא מוסר בעסקים כמו:
* התיאוריה הקלאסית
* מודל חמשת העקרונות
* מודל הסגולה הטובה
* תיאוריות נוספות של צדק חברתי

ראשי פרקים:
מבוא
1.1 הצגת הנושא
1.2 מטרת העבודה
הזנות כתופעה תרבותית והקף תופעת הזנות בארץ
2.1 הגדרת הזנות והגבלתה
2.2 היקף תופעת הזנות בארץ
התפתחות החוק
3.1 האם מוסרי להשתמש בשירותיהן של הנשים
3.2 רלטביזם מוסרי
3.3 תועלתנות אקט
מדיניות אכיפה וענישה
4.1 תאוריות אודות ענישה רצויה
4.2 המצב בפועל
4.3 ציות לחוק
השיטות לפיקוח על הזנות בעולם המערבי
סיכום העבודה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מילון אבן שושן מגדיר "זונה" כאישה המוכרת את גופה לשם כסף. כך לדוגמא גם הגיישות ביפן, אף שאינן מכונות זונות בציבור, הרי הן כאלו היות ומוכרות את גופן תמורת כסף.
"זנות" - הנו מונח ערכי מוסרי ומשפטי המשמש לשם הגדרת יחסי מין שיש בהם פגיעה במוסר האישי והחברתי הנוהג. במשמעותו המצומצם יותר של המונח הוא חל על מגע מיני לשם רווח . השם זונה מתייחס במיוחד לנשים המופקרות לכל אדם בתשלום ואכן ברוב לשונות המערב נגזר המונח הרווח לזנות מלטינית PROSTITUO - שמשמעותו הצג ברשות הרבים או הפקר (1).
--------------------------------------------------------------------
1. האנציקלופדיה העברית - הערך זנות כרך ט"ז עמ' 915

תגים:

זונה · זנות · מיניות · מכירת · גוף · סרסור · תעשיית · המין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם יש להפוך את הזנות בישראל לעיסוק לגיטימי", סמינריון אודות "האם יש להפוך את הזנות בישראל לעיסוק לגיטימי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.