היישום אינו מחובר לאינטרנט

דליה רביקוביץ/ 'סימנים', מתוך הקובץ "אמא עם ילד"

עבודה מס' 065810

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח כולל של השיר סימנים, והיחס שבין שיר זה לשירת הפנאי העברית.

2,484 מילים ,1 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

השיר 'סימנים' של דליה רביקוביץ' נכתב בגוף ראשון (מדבר) יחיד, כשהדוברת למעשה כותבת על עצמה, מקום התרחשות האירועים אינו מוגדר, זהו למעשה מקום פנימי, התודעה של הדוברת המשתפת אותנו בעולמה הפנימי.

תוכן העניינים:
1). תיאור הסיטואציה ודמות הדובר.
2). מוזיקאליות: ריתמוס, חריזה, מצלול.
3). לשון פיגורטיבית.
4). סיכום המאמר-"אצלי היגייני, אזור כתיבה:' על שירת הפנאי העברית"- תמי ישראלי ויערה שחורי.
5). סיכום.

קטע מהעבודה:

שירת הפנאי עוסקת ברכושנות, חומריות, בורגנות, בעלות על נכסים, הדוברת מנכסת לעצמה הכל- כולל העולם, אין עיסוק בפוליטיקה ומלחמות, שירה שמחפשת אחר האקזוטי, שבו השפע נוכח כנתון מראש וכמובן מאליו, בעוד האמצעים להשגתו נעדרים באופן שיטתי מהפואטיקה. שירה זו למעשה נסבה על רקע ובסיס אוטופי- של בניית מציאות ורודה ואידיאלית.
השיר סימנים ברובו שולל את שירת הפנאי ורעיון המציאות האוטופית מתבטל כליל ובמקום מופיעה מציאות רוויה בכאב של הדוברת באווירה שמשהוא רע עומד להתרחש אך עם זאת ישנו הסירוב להאמין ולראות בכך.

תגים:

שירה · שירים · עברית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דליה רביקוביץ/ 'סימנים', מתוך הקובץ "אמא עם ילד"", סמינריון אודות "דליה רביקוביץ/ 'סימנים', מתוך הקובץ "אמא עם ילד"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.