עבודה מס' 065747
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה מהיבטי השיווק הלוגיסטיקה והקמעונאות.
5,029 מילים ,9 מקורות ,2007
תחילתה של חברת "נרות בשנקין" הייתה בשנת 1995, בעת הקמת חנות נרות ברחוב שנקין בת-אביב.
מאז ועד היום הוקמו עוד שמונה חנויות בישראל ועוד שתי חנויות בחו"ל ע"י זכיינים. רשת "נרות בשנקין" מוכרת כיום, מלבד נרות גם סבונים, מוצרי ספא טבעיים ואביזרים נלווים. הרשת עומדת מול שתי מתחרות וותיקות "סבון של פעם" ו"ללין", אשר מוכרות מוצרים דומים.
החברה נמכרה בשנת 2000 לידי יעל פישמן וירון קופל, עברה שינויים נוספים וכיום בבעלותה היחידה של יעל פישמן.
החברה עברה בשנת 2004 לעבוד עם מערכת מידע בשם מרלו"ג אשר אמורה לסייע ולתת מענה לזכיינים בכל הקשור להזמנת סחורה וניהול המלאי . בפועל, יש לא מעט טעויות ובעיות עם מערכת זו, מה שמקשה על זכייני החנויות עבודה סדירה ושותפת.
מוצרי החנות מתחלקים לשלוש קטגוריות: נרות, ספא ואביזרים נלווים, כאשר שתי הראשונות הינם מוצרים טבעיים המיוצרים בארץ בעבודת יד ובבלעדיות לרשת, והאביזרים נרכשים ברובם בהודו- גם תוך שמירת בלעדיות יבוא.
החנויות דומות בעיצובן לשאר חנויות הרשת, עם דגש רב על יצירת חוויה ללקוח. ככותבת וחוקרת הנושא, אני יכולה להעיד כי החוויה אכן עוברת ללקוח (במקרה זה לי), והקוסמיות שבאוויר הגיעה גם אלי - אפילו שנכנסתי לצורך אחר.
החברה מעוניינת לשלוט בענף הנרות, סבונים ומוצרי הספא בארץ ומעוניינת להשיג זאת תוך כדי שמירה על איכות השירות.
בשנת 2006-2007 מיועדת הרשת לפתוח ארבעה סניפים נוספים.
תוכן העניינים:
מבוא
א. ניתוח הסביבה
ב. פילוח השוק
ג. מיצוב ודימוי קמעונאי
ד.תמהיל השיווק הקמעונאי
ה. אסטרטגיות עתידיות
ו. סיכום ומסקנות
בביוגרפיה
נספחים
ספא · מוצרי · טיפוח · סבונים · עידן · חדש
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת "נרות בשנקין"", סמינריון אודות "רשת "נרות בשנקין"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.