היישום אינו מחובר לאינטרנט

Koh-Samui- Thailand : השפעות גיאוגרפיות על התיירות ביעד

עבודה מס' 065422

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת האי 'קוסמוי' בתאילנד כיעד תיירותי והשוואה, בעיקר בהיבט הגיאוגרפי, בינו לבין האי 'איוס' ביוון.

5,052 מילים ,13 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

"אחרי האקלים, הים והחוף הם המשאבים הגיאוגרפיים החשובים ביותר לתיירות, טבעם ואיכותם של חופי הים מהווים חלק חשוב ביצירת חופשה מהנה ומוצלחת " (Burton, 1995 עמוד 20).
מאז ומתמיד אהבתי את הים ובמשך השנים פיתחתי חיבה וסקרנות רבה לאיים ולמקומות טרופים בעולם. לאחר השירות הצבאי, במהלך טיול למזרח זכיתי לבקר באיים הקסומים של תאילנד, ביניהם האי "קו-סמוי" (Koh-Samui) בו שהיתי זמן רב ואליו נקשרתי במיוחד. לכן בחרתי ביעד זה לעבודה.
בעבודה זו נבחן את ההשפעות הגיאוגרפיות של מקומות שונים בעולם על תנועת התיירות אליהם. העבודה תיעשה בשלבים, ראשית כל נסביר את משמעותה של גיאוגרפיה תיירותית מההיבט התיאורטי בהתאם למודלים השונים. לאחר מכן, נציג את האי קו-סמוי שנבחר כיעד לעבודה זו, ננתח את מאפייניו, ועל מנת להעריך אותו ביעילות נשווה אותו ליעד תיירותי דומה ונבחן במה הם שונים ובמה דומים. לסיכום, נסיק מסקנות ונגיש המלצות לתעשיית התיירות ביעד הנבחר, כיצד לפעול לשיפור ושימור התיירות ביעד זה.
מטרת העבודה היא להציג הבנה של תופעות גיאוגרפיות עיקריות הטבועות בהתפתחות התיירות ביעד (אקלים, נוף ואנשים). וכמו כן, להוכיח הבנה בתהליכי פיתוח תיירותי במונחי מרחב וזמן.
העבודה מסתמכת על מקורות ספרות ביבליוגרפים, על מאמרים באינטרנט ועל הרצאות בכיתה.

תוכן העניינים:
מבוא
פרק א': גיאוגרפיה של תיירות - איים
פרק ב': האי "קו-סמוי" (תאילנד)
פרק ג': ניתוח היעד "קו-סמוי"
פרק ד': האי "איוס" (יוון)
פרק ה': השוואה בין היעדים
מסקנות והמלצות
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

גיאוגרפיה של תיירות על פי חוטר (1998) הינה העיסוק והלימוד בהיבטיה הגיאוגרפיים של התיירות הכוללים: מיקומן ואופיין של ארצות המוצא והיעד של התיירים, הדרכים המקשרות ביניהן, זרמי התיירות ביניהן, חקר הסביבה הפיזית והשפעת התיירות עליה.

תגים:

גיאוגרפיה · תיירותית · טבע · נוף · אקלים · איים · טרופי · נשיאה · תרמילאים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "Koh-Samui- Thailand : השפעות גיאוגרפיות על התיירות ביעד", סמינריון אודות "Koh-Samui- Thailand : השפעות גיאוגרפיות על התיירות ביעד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.