היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ארגונים למצויינות בשירות - מועדון ערב/דיסקוטק

עבודה מס' 064392

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ארגון המתפקד כמועדון/דיסקוטק, בדיקת כשלים במתן שירות ומתן המלצות בכל נושא הטעון שיפור.

4,027 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בסקירת ארגון המתפקד כמועדון/דיסקוטק. העבודה ממפה את המבנה הארגוני של הארגון תוך בדיקת כשלים במתן שירות ומתן המלצות בכל נושא הטעון שיפור. תחילה עוסקת העבודה באסטרטגיה של השירות וכיצה הארגון פועל להשגתו ולאחר מכן כיצה הארגון יכול לשפר את הדרכים להגת אסטרטגיה זו.

ראשי פרקים:
מבוא
ניתוח אסטרטגי
האסטרטגיה שהמועדון משתמש בה כדי להגיע ליעד הזה
כיצד נבנתה האסטרטגיה והאם ארבעת העקרונות של אסטרטגית שירות יעלה אכן מופעלים בחברה
כיצד האסטרטגיה מגדירה איכות של שירות
האסטרטגיה השירות הנבחרת
מבנה ארגוני
פורמליזציה
ספציאליזציה
הררכיה
מורכבות
מרכוז
מקצועיות
תרבות
טכנולוגיה בשירות
משאבי אנוש:
גיוס ומיון עובדי שירות
בחינת מוטיבציה שירותית
הכשרת עובדי השירות
האצלת סמכויות
המלצות
המלצות בנושא אסטרטגיה
המלצות בנושא תרבות
המלצות בנושא טכנולוגיה
המלצות בנושא משאבי אנוש
המלצות בנושא האצלת סמכויות
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: לא מצויינים בעבודה שם המקום והבעלים.

קטע מהעבודה:

מבוא
בשלהי שנת 2002 פנה מנכ"ל___ מר' ___אל רכז המשק של קיבוץ ___ בכדי לקבל את אישורו לפתוח מועדון ערב\דיסקוטק בתחום הקיבוץ. לאחר מתן האישור חיפש משקיע על מנת שיוכל להתחיל בבניית המקום. לאחר שהמאמצים למצוא משקיע כשלו החליטו אייל ורכז המשק לקחת הלוואה מהבנק ולאחר שבנו תוכנית עסקית עשו זאת.
המועדון הוקם והערב הראשון של "ההרצה" התקיים בתאריך 15.8.02. כיום מתקיימות במועדון מסיבות סטודנטים לגילאי 22 + בימי חמישי.
היעד/מטרה של לתת מענה איכותי לצורכי הבילוי של התושבים המחפשים מקומות בילוי אטרקטיבים והעשרת חיי הלילה בעזרת השירות שהמועדון מציע תוך כדי הובלת שוק בילוי באזור הדרום.

מקורות:

בנג'מין שניידר ו-דוד באון (2003), שירות מנצח בשוק תחרותי, מטר ספריית המרכז המרכז השיראלי לניהול, עמו' 13-46, 173-200
נדב גולדשמידט (2004), הייחודיות של מיון נותני שירות ושל הכשרתם, נטו+, עמו' 68-71
Goldschmidt, N. Chung, B. (2001). Size does matter: the effect of organizational size on customer satisfaction, Juurnal of Quality Management, 6: 47-60.
Bowen, D.E. Lawler, E.E. (1992). The empowerment of service workers: what' why' how' and when. Sloan mangment review, January-february 83-97.

תגים:

גיוס ומיון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ארגונים למצויינות בשירות - מועדון ערב/דיסקוטק", סמינריון אודות "ניהול ארגונים למצויינות בשירות - מועדון ערב/דיסקוטק" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.