עבודה מס' 064253
מחיר: 409.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הסביבה השיווקית, מודל מוסטון, מודל אורך חיי המוצר ומודלים רבים נוספים, תוך התמקדות בשוק למוצרי טיפוח אישי.
7,833 מילים ,2006
כצרכני מוצרי טואלטיקה וטיפוח בתדירות כמעט יומיומית, אנו נתקלים לא אחת במוצרים המוכרים לנו מאד, ובתוך כך, כמעט כולנו נתקלנו במותגים "קרליין", "שמפו קרליין 10" ועוד, אולם, האם אנו באמת יודעים מה עומד מאחורי מותגים אלה ? מיהי באמת קרליין ? מהו "שמפו קרליין 10" ? איזה נתח שוק הם תופסים? מה השפעת הפירמה על השוק לטיפוח אישי ? מיהן מתחרותיה? על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בעבודה זו.
תוכן העניינים:
רקע על הפירמה
מוצרי החברה
מודל קבוצת היועצים של בוסטון -BCG
מודל מחזור חיי המוצר - PLC
זיהוי הזדמנויות
ניתוח סביבות
מודל swot
בחירת שוק מטרה
ניסוח האסטרטגיה ויישומה(טקטיקה)
סיכום, ניתוח ומסקנות
מודל אנסוף
מודל עשהאל
יצירת ערך ושביעות רצון ללקוח
מודל התנהגות הקונה
נספחים
עקרונות · השיווק · פירמה · שיווקי · טואלטיקה · טיפוח · קוסמטיקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שיווקי לחברת קרליין (פארמאגיס)", סמינריון אודות "ניתוח שיווקי לחברת קרליין (פארמאגיס)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.