היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח שיווקי לחברת קרליין (פארמאגיס)

עבודה מס' 064253

מחיר: 409.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה השיווקית, מודל מוסטון, מודל אורך חיי המוצר ומודלים רבים נוספים, תוך התמקדות בשוק למוצרי טיפוח אישי.

7,833 מילים ,2006

תקציר העבודה:

כצרכני מוצרי טואלטיקה וטיפוח בתדירות כמעט יומיומית, אנו נתקלים לא אחת במוצרים המוכרים לנו מאד, ובתוך כך, כמעט כולנו נתקלנו במותגים "קרליין", "שמפו קרליין 10" ועוד, אולם, האם אנו באמת יודעים מה עומד מאחורי מותגים אלה ? מיהי באמת קרליין ? מהו "שמפו קרליין 10" ? איזה נתח שוק הם תופסים? מה השפעת הפירמה על השוק לטיפוח אישי ? מיהן מתחרותיה? על שאלות אלו ועוד ננסה לענות בעבודה זו.

תוכן העניינים:
רקע על הפירמה
מוצרי החברה
מודל קבוצת היועצים של בוסטון -BCG
מודל מחזור חיי המוצר - PLC
זיהוי הזדמנויות
ניתוח סביבות
מודל swot
בחירת שוק מטרה
ניסוח האסטרטגיה ויישומה(טקטיקה)
סיכום, ניתוח ומסקנות
מודל אנסוף
מודל עשהאל
יצירת ערך ושביעות רצון ללקוח
מודל התנהגות הקונה
נספחים

קטע מהעבודה:

בשנת 1971 הקים זיאמה ארקין חברה פרטית בשם "פרמאגיס בע"מ". בשנת 81 רכשה החברה את עסקי חברת "לון תמרוקים" בע"מ ובשנת 83 החלה החברה לפתח ולייצר מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה בשם המסחרי "קרליין". מאז חל גידול ניכר בהיקף פעילותה והיא הפכה לחברת קוסמטיקה וטואלטיקה מובילה בישראל. החברה מייצרת ומשווקת כ-700 מוצרים בתחומי האיפור, טיפוח פנים, טיפוח השיער, הגוף ובישום לנשים, גברים ולנוער.
במפעל בירוחם מתבצעות מרבית פעולות הייצור, המילוי והאריזה של מוצרי החברה וזאת ע"פ תהליכי ייצור ופורמולות, שהן ברובן פרי פיתוח עצמי של החברה.

מקורות:

4
5
איכות המוצר
3
גבוהה
גבוהה
גבוהה
5
4
4
איכות השרות
4
בינונית
גבוהה
בינונית
5
5
5
יעילות המחרה
5
גבוהה
גבוהה
גבוהה
5
5
4
יעילות הפצה
6
גבוהה
בינונית
גבוהה
4
5
4
יעילות קידום מכירות
7
גבוהה
בינונית
גבוהה
5
3
3
יעילות סגל מכירות
8
בינונית
בינונית
בינונית
5
2
3
יעילות חדשנות
9
בינונית
בינונית
בינונית
5
5
5
תחום גיאוגרפי
10
חשיבות יחסית
משתנה
לקוח 2
לקוח 1
פירמה (מנהל המו"פ)
 
 
15%
10%
8%
מוניטין החברה בשוק
1
10%
15%
12%
נתח
2
10%
20%
16%
איכות המוצר
3
10%
10%
16%
איכות השרות
4
5%
10%
5%
יעילות המחרה
5
10%
5%
10%
יעילות הפצה
6
10%
5%
14%
יעילות קידום מכירות
7
10%
5%
10%
יעילות סגל מכירות
8
15%
10%
4%
יעילות חדשנות
9
5%
10%
5%
תחום גיאוגרפי
10
100%
100%
100%
סה"כ
 
מוניטין החברה בשוק:לחברה קיים מוניטין גבוה בשוק. החברה נתפסת כמותג גם בעיני עצמה וגם בעיני לקוחותיה ושני הצדדים רואים במוניטין כבעל חשיבות גבוהה (הפירמה מייחסת מעט פחות חשיבות יחסית למוניטין שלה ביחס ללקוחות, אך עדין גבוהה ביחס ליתר המשתנים).(נק' חוזק).
נתח שוק: החברה תופסת נתח שוק גדול בשוק לטיפוח אישי בכלל ובשוק השיער בפרט (נק' חוזק). ראוי לציין שמבחינת שמפויים שמייצרת החברה תחת שמה "קרליין", שמפו 10 וגירלס, החברה תופסת נתח שוק של 6.3% בלבד (נק' חולשה).
איכות המוצר:מוצריה של קרליין נתפסים כאיכותיים מאוד ואיכות נראה כמשתנה חשוב מאוד ללקוחות ולפירמה.(נק' חוזק)
איכות השרות: הפירמה נתפסת ע"י 2 הצדדים כנותנת שרות ברמה גבוהה, דבר החשוב מאוד לשני הצדדים.
יעילות המחרה: המחיר הוא משתנה שנתפס כפחות חשוב בעיני הלקוחות ביחס למשתנים האחרים, אך עדין חשוב ברמה בינונית עד גבוהה. גם הפירמה וגם הלקוחות מרוצים מההמחרה של קרליין. (נק' חוזק).
יעילות הפצה: הפירמה רואה מקום לשיפור ההפצה שלה, אך עדין, לפירמה יתרון גדול בהפצת מוצריה, משתנה בעל חשיבות גבוהה(נק' חוזק).
יעלות קידום המכירות וסגל המכירות : קרליין נתפסת כיעילה בקידום מכירות וזאת הודות לחברה ששייכת לחברת האם שלה "אגיס", "אגיס הפצה ושיווק", שלא רק מפיצה את מוצריה של חברת קרליין, אלא גם דואגת לקידום המכירות. (נק' חוזק). יחד עם זאת, סגל המכירות נתפס כפחות יעיל (ניתן לו הציון 3-נייטרלי).
יעילות חדשנות: הפירמה ממעיטה בערכה של החדשנות לעומת הלקוחות, שרואים את החדשנות כחשובה מאוד,בהתאם לחשיבות היחסית שצוינה בשאלון ע"י הלקוחות. .(נק' חולשה).
תחום גיאוגרפי: החברה יעילה מבחינה זו, כשהדבר קשור ליעילות ההפצה שלה ולמקומות ההפצה- את מוצרי החברה ניתן להשיג ברשתות שיווק גדולות מחד, ובחנויות קטנות וקיוסקים מאידך.(נק' חוזק).
מוצרי עיצוב לשיער
נתח שוק יחסי 1
נתח שוק יחסי 1
קצב צמיחה גבוה מ 10%
קצב צמיחה נמוך מ 10%
מוצרי הטיפוח לשיער בקרליין
שמפויים
מרככים
שמפו קרליין Girls
שמפו קרליין 10
חדירה
צמיחה
בגרות
דעיכה
שמפו קרליין 10
שמפו קרליין Girls
זמן
מכירות

תגים:

עקרונות · השיווק · פירמה · שיווקי · טואלטיקה · טיפוח · קוסמטיקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שיווקי לחברת קרליין (פארמאגיס)", סמינריון אודות "ניתוח שיווקי לחברת קרליין (פארמאגיס)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.