היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטיזר בפירסום

עבודה מס' 063949

מחיר: 216.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הגורמים לאפקטיביות של טיזר.

1,868 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

נושא הטיזר הוא נושא "לא סטנדרטי" בפרסום בכך שמסע הפרסום עצמו הופך להיותISSUE ובשלב השני בלבד נחשף המוצר. גישה זאת מעניינת אותי כסטודנט בתחום שכן היא פתח ליצירתיות מיוחדת בפרסום. בכוונתי לבדוק האם סוג זה של יצירתיות גם משיג את המטרה של הפרסום. במחקר מצומצם זה אתייחס לשתי מטרות בסיסיות בלבד: מודעות ואהדה כלפי הפרסום ולא אעסוק בהמשך התהליך - כלומר אהדה כלפי המוצר, כוונות קניה וכו. נושא המודעות חשוב כיוון שהשימוש הנפוץ בטיזר הוא להחדרת מוצרים חדשים ולא מוכרים.

שאלת המחקר:
המחקר יתמקד בגורמים לאפקטיביות של טיזר.
המחקר יתמקד בגורמים האפשריים הבאים:
· גרפיקה כתוספת לטקסט
· מוזיקה כתוספת לטקסט
· משך הזמן עד "לפתרון"
המדגם היה מדגם נוחות ויצג ככל האפשר את האוכלוסיה היהודית בישראל.
המדגם כלל 50 נבדקים, בגילאים 20 עד 50, 25 נשים ו 25 גברים.
כלי המחקר הוא שאלון של שתי שאלות. השאלון חולק לנדגמים למילוי עצמי בצרוף הטיזר.

קטע מהעבודה:

הצרכן מגלה עניין בהמשך הפרסומת כדי ללמוד מהו המסר השלם ותופעה זאת נקראת "אפקט זיגרניק". הטיזר מבוסס על עיקרון הסגירות לפיו בכל מצב בו נתפס השלם כחסר נוצר אצל הפרט מתח ומתעורר דחף להשלמה תפיסתית. הטיזר מספק לצרכן גירוי פרסומי חסר ולכן תופעת הסגירות מגבירה את היכולת לזכור את המסר (הורניק וליברמן כרך א' עמוד 178).
לדוגמא ברדיו, טיזר הוא תשדירונצ'יק בין 3 ל-10 שניות לכל היותר. בד"כ שורה מקדימה ומסקרנת לקמפיין שיהיה ידוע בהמשך. "טיזר" חכם "תופס את האוזן" .

מקורות:

הורניק, יעקב וליברמן , יהושע (1996) ניהול הפרסום. בית ההוצאה לאור של האוניברסיטה הפתוחה.
Bozman,C.;Mueling,D;and Petit-O Malley,K.L (1994). The Directional Influence of Music background in Television Advertising. Journal of applied Research , Winter 1994.
Elkin, Tobi (2002) RARE PRIME-TIME TEASER CAMPAIGN GETS MLIFE OFF TO A RUNNING START ,  Advertising Age, 00018899, 4/15/2002, Vol. 73, Issue 15
Hahn, M. and Huang, I (1999) Effects of Tempo and Familiarity of Background Music on Message Processing in TV Advertising. Psychology and Marketing, December 1999.
Halliday, Jean, Cuneo, Alice Z.(2002) Honda teases with the Element, Advertising Age, 00018899, 11/4/2002, Vol. 73, Issue 44
Hao-chieh, C. (2000)The effect of news teasers in processing TV news Journal of Broadcasting Electronic Media; Washington; Summer 2000
Kineta Hung (2001) Framing Meaning Perceptions with Music: The Case of Teaser Ads. Journal of Advertising, Fall 2001 v30 i3 p39
Olsen, G.D (1995) Creating the Contrast: The Influence of Silence and Background Music on Recall and Attribute Importance. Journal of Advertising Number 4 , Winter 1995.
Rainey, D.W and Larsen, J.D. (2002). The Effect of Familiar Melodies on Initial Learning and Long-Term Memory for Unconnected Text. Music Perception Winter 2002.
Roehm, M.L (2001) Instrumental vs. Vocal Versions of Popular Music in Advertising. Journal of Advertising Research , May-June 2001.
Schleuder, Joan D., White, Alice V (1999) PRIMING EFFECTS OF TELEVISION NEWS BUMPERS AND TEASERS ON ATTENTION AND MEMORY, Journal of Broadcasting Electronic Media, 08838151, Fall 99

תגים:

פרסומות · פירסומות · גריין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטיזר בפירסום", סמינריון אודות "הטיזר בפירסום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.