היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם ישתלבו החרדים בשוק העבודה?

עבודה מס' 063833

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון קצר בחלקם של החרדים בשוק העבודה בישראל.

3,121 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

נושא ושאלת הפרוסמינריון והמחקר:
נושא השתלבות החרדים בשוק העבודה, כחלק מהשתלבותם בחברה הישראלית הוא נושא שנדון רבות, הן בדיונים אקדמיים, הן בדיונים בתוך החברה החרדית והן בשיח הציבורי והפוליטי בישראל.
כיום שיעור ההשתתפות של החרדים בשוק העבודה הוא נמוך ביותר, כפי שיוצג בהמשך.
שאלת המחקר הנדונה בעבודה זאת היא "האם ישתלבו החרדים בשוק העבודה?"
הכוונה בעבודה זו היא להצביע על גורמים העשויים לשנות את המצב הקיים ולהגביר את השתתפות החרדים בשוק העבודה. בשלב הדיון והסיכום תוערך השפעתם העתידית האפשרית של גורמים אלו.

ראשי פרקים:
נושא ושאלת המחקר
מבוא
הכשרה מקצועית
הדוגמא האמריקאית
חוק טל
דיון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

החרדים מתגאים בכך שהם ממשיכים את אורח החיים של אבותיהם. למעשה, בניגוד לחרדים של ימינו, כמעט כל היהודים בעיירות במזרח אירופה או בצפון אפריקה עבדו ופירנסו את משפחותיהם. גם בראשית שנות ה-50 רק גברים חרדים בודדים למדו בכוללים, ישיבות לגברים נשואים. רק בשנות ה-50 וה-60 נוצר לראשונה בהיסטוריה של העם היהודי, ואולי של העולם כולו מושג חדש - "חברת הלומדים", חברה שרוב גבריה לומדים בכוללים לאברכים במקום לפרנס את משפחותיהם.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם ישתלבו החרדים בשוק העבודה?", סמינריון אודות "האם ישתלבו החרדים בשוק העבודה?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.