היישום אינו מחובר לאינטרנט

היפ הופ ציוני בראי גישות במדע המדינה

עבודה מס' 063705

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הגורמים להצלחתם של סאבלימינל והצל בקרב בני נוער בישראל על פי הגישה האליטיסטית והגישה הפלורליסטית.

5,866 מילים ,17 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בהתחלה כולם אמרו לי "עזוב אותך יואב"
עכשיו אני מסנוור אותם עם האלבום זהב
כבר פלטינה, עברתי מקורטינה ללימוזינה
פתאום דודים שאני לא מכיר אומרים לי "בוא לחינה"

מתוך "קבל" של סאבלימינל, הצל, גיא מזיג ושי 360

בעבודה זו אנסה להתחקות אחר הגורמים שהביאו את סאבלימינל והצל לאלבום זהב (ולקבלת הזמנות מטרידות מצד דודים אנונימיים...).
שאלת המחקר עליה אנסה לענות בעבודה זו היא: מדוע שיריהם של סאבלימינל והצל זוכים להצלחה בקרב בני נוער בישראל בשנים האחרונות?
שתי הגישות שעל פיהן אחקור מקרה מבחן זה יהיו: הגישה האליטיסטית והגישה הפלורליסטית.
כפי שנראה בהמשך שתי הגישות מציעות תשובות שונות לשאלה המוצגת.
חלק מהכלים המחקריים בהם איעזר בעבודה זו:
· חומר תיאורטי
· סקר בקרב בני נוער בישראל
· ניתוח שירים של סאבלימינל והצל
· נתוני השמעות בתחנות הרדיו השונות
· ראיון עם עורך מוסיקלי בגלגל"צ

מבנה העבודה:
· מבוא
· רקע והגדרות- בחלק זה אתן מספר הגדרות בסיס בתחום המוסיקה, ואסקור בקצרה את הרקע ההיסטורי של תרבות ההיפ הופ ואת הצלחתם המסחרית של סאבלימינל והצל.
· ניתוח האירועים שהובילו להצלחתם המסחרית של סאבלימינל והצל מהגישה האליטיסטית - בחלק זה אבחן את האירועים עפ"י עיקריה של הגישה האליטיסטית, כאשר מרבית הניתוח יעשה עפ"י עקרונות המוצגים במאמר: "אתוס הקונפליקט בתקשורת הישראלית: מגמות בעבר ובהווה" מאת קרן שרביט ודניאל בר- טל.
· ניתוח האירועים שהובילו להצלחתם המסחרית של סאבלימינל והצל מהגישה הפלורליסטית - בחלק זה אבחן את האירועים עפ"י עיקריה של הגישה הפלורליסטית, כאשר הניתוח יעשה עפ"י בחינת מיקומה של תרבות ההיפ הופ בעידן המודרני.
· סיכום

תוכן העניינים:
מבוא
רקע
ניתוח לפי הגישה האליטיסטית
ניתוח לפי הגישה הפלורליסטית
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

אזרחי, ירון. בן- שחר, עמרי. לאל, רחל (1997). רפורמה בשידור הציבורי. נייר עמדה. ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה.
בר- טל, דניאל. שרביט, קרן(2004). אתוס הקונפליקט התקשורת הישראלית: מגמות בעבר ובהווה. בתוך: רז, י. וזנגר, ע. (עורכים)(בהכנה). אלימות טרור וטראומה בקולנוע ובתקשורת. תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה.
כספי, דן (2005). סליחה, תקלה! . מבשרת ציון: צבעונים הוצאה לאור.
כספי, דן (1997). תקשורת ודמוקרטיה בישראל . ירושלים: הוצאת הקיבוץ המאוחד.
רגב, מוטי (2003). יחודיות וקישוריות תרבותית במודרניות המאוחרת: המקרה של מוזיקה פופולרית. מתוך תיאוריה וביקורת.
רגב, מוטי (1995). רוק, מוסיקה ותרבות. תל אביב: דביר.
Boyd, Todd (2002). The New H.N.IC. . NY: New York University Press.
Keyes, L.Cheryl(2002). Rap Music and Street Consciousness. Chicago: University of Illinois.
Krims, Adam (2000). Rap music and the poetics of identity. UK: Cambridge University Press.
Mitchell, Tony (1996). Popular music and local identity. London: Leicester University Press.
Mitchell, Tony (ed.), (2001). Global Noise. New England: Wesleyan University Press.
Richards, Chris (1998). Teen Spirits. London: UCL Press.
Rose, Tricia (1994). Black Noise. New England: Wesleyan University Press.



אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היפ הופ ציוני בראי גישות במדע המדינה", סמינריון אודות "היפ הופ ציוני בראי גישות במדע המדינה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.