היישום אינו מחובר לאינטרנט

האנס שארון - בניין הפילהרמונית בברלין כסמן של אקספרסיוניזם גרמני

עבודה מס' 063688

מחיר: 95.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור וניתוח בסיסי של המבנה.

859 מילים ,4 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בשנות ה-20 היה שארון חבר בקבוצה ה"אוטופית" (Utopian group, אחר כל נודעו גם כאקספרסיוניסטים או כGlass Chain -). הקבוצה פעלה בברלין לאחר מלחמה"ע ה-1, ותמכה ברעיונות אנרכיסטים. הקבוצה דגלה, בין היתר, באינדיוידואליות של האדריכל והיצירה האדריכלית. את עבודתם אפיין שימוש בצורות אורגאניות ואקספרסיביות, ופיתוח סגנון אישי.
במקרה של שארון היה סגנון אישי זה מבוסס על גיאומטריות זוויתיות ומעוקלות, והוא אף נהג להשתמש במספר שיטות קונסטרוקציה במבנה אחד. הרעיונות האדריכליים של הקבוצה לא הגיעו ברוב המקרים לידי מימוש ונשארו כסקיצות פנטסטיות על גבי הנייר. מעט מבנים אקספרסיוניסטים נבנו (של Poelzig ,Mondelsohn ,Taut וring-הH). מאוחר יותר מתחבר שארון לסגנון הבינ"ל ולפונקציונאליזם, אך גם בשלב זה נראים בעבודותיו אלמנטים
אקספרסיבים ודראמטים, הממשיכים ללוות את עבודתו.

מקורות:

Curtis, William J. R., Modern architecture since 1900, (London: Phaidon, 2000).
Jencks, Charles, Modern Movements in Architecture, (Harmondsworth, Middx: Penguin Books, 1986).
Jones, Peter Blundell, Hans Scharoun, (London: Phaidon Press ltd, 1995).

תגים:

אדריכלות · אורגני · אקספרסיוניזם · ארכיטקטורה · ברלין · האנס · הנס · טאוט · מוזיקה · מנדלסון · פילהרמונית · צורה · שארון · שרון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האנס שארון - בניין הפילהרמונית בברלין כסמן של אקספרסיוניזם גרמני", סמינריון אודות "האנס שארון - בניין הפילהרמונית בברלין כסמן של אקספרסיוניזם גרמני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.