היישום אינו מחובר לאינטרנט

הערכת שווי של אגיס תעשיות בע"מ.

עבודה מס' 063163

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

9,162 מילים ,2004

תקציר העבודה:

סיכום הערכת השווי
הערכת השווי מבוססת כאמור מקודם על מודל היוון תזרים מזומניםD.C.F.- ולפיה השווי הנו ......... אלף ש"ח ללא חוב הפיננסי ונכסים עודפים. לצורך היוון תזרימי מזומנים השתמשתי במודל CCAW. בהסתמך על המודל זה נקבע שיעור ההיוון המשוקלל של %7.90 ושיעור הצמיחה מהשנה המייצגת ואילך בגובה של %3. במהלך חמשת השנים הקרובות יחל גידול בהכנסות ממכירות בשיעור שנתי של כ-8% בשנתיים הראשונות שירד בהדרגתיות עד רמה של כ-6% בשנה החמישית. הנחת הצמיחה מושתתת על מגמת עלייה חזקה בהיקפי המכירות לשוק הבינלאומי, האישורים שלהם מחכה החברה, גודל השוק ופיזור הלקוחות. עלות המכירות הוערכה לפי כ %59.5 מהכנסות המכירה בהתאם לשיעור הרווח הגולמי וניתוח מדוקדק של סעיפים השונים של עלות המכירות במשך ארבעה שנים האחרונות. הוצאות המחקר ופיתוח יהוו כ-7% מהמחזור המכירות שזה ההממוצע של חמש שנים אחרונות. הנחתי כי החברה תמשיך לשמור על היחס של הוצאות המכירה שהיוה כ-15% בשנת 2003 גם בעתיד. השקעות בהון חוזר הוערכו בהתאם למדיניות החברה בנוגע ללקוחות, מלאי,חייבים אחרים וזכאים אחרים ובהתאם למדניות של ספקיה. השקעות ברכוש קבוע נחזו על סמך ניתוח של השנים הקודמות של תתי סעיף שונים שחלקם קבועים ואינם משתנים עם גידול במכירות וחלקם תלוים בגובה המכירות באותה שנה .הוצאות המיסים הוערכו לפי שיעור המס המשוקלל של כ-%17 מהרווח עקב קבלת האישור מה-ADF על ידי אחד המפעלים המרכזים של החברה בירוחם שפועל במסלול פטור מהמס.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
2. הסביבה העסקית של החברה
א) השוק המקומי-מדינת ישראל
ב) השוק הבינלאומי
ג) ניתוח TOWS
3. ניתוח הדוחות הכספים ההיסטוריים של החברה
א) מאזן
ב)עיקרי המאזן התפעולי
ג)חוב החברה
ד) נכסים עודפים של החברה
ה) דוח רווח והפסד
4. תחזית תזרימי המזומנים
א) מתודולוגיה והנחות הבסיס בעבודה
ב) תחזית התוצאות העסקיות
ג) טבלה מסכמת של עיקרי התחזית המזומנים התפעולי
ד) ערך שייר
5. הערכת שיעור ההיוון
6. סיכום הערכת השווי
7. ניתוחי רגישות
נספח א'
נספח ב'

תגים:

אגיס הערכת שווי · פארמבצטיקה · תרופות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הערכת שווי של אגיס תעשיות בע"מ.", סמינריון אודות "הערכת שווי של אגיס תעשיות בע"מ." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.