היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות השיווק של חברת דגני הבוקר קלוגס

עבודה מס' 062984

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והכנת תכנית שיווקית עבורה.

8,346 מילים ,11 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

שוק דגני הבוקר בישראל מגלגל, לפי אומדן, 275 מיליון שקל. בשוק זה פעולות חברות רבות. חברת תלמה היא השולטת בשוק עם נתח של 63% כאשר אחריה ממוקמת קלוגס עם 20%.
במסגרת עבודתנו סקרנו את הסביבה העסקית של שוק דגני הבוקר בישראל, תוך התמקדות בחברת קלוגס, כאשר המטרה עיקרית שעמדה לנגד עינינו הייתה הכנת תוכנית שיווקית עבור קלוגס, שתוכל להאיר את פעילותה הנוכחית באור חדש ולהציע פעילות שיווק נוספת ומורחבת כי להגדיל את נתח השוק שלה בישראל.

לאחר ניתוח השוק והסביבה, ניתחנו את קהל הצרכנים הקיים, שאנו רואים בו פוטנציאלי להרחבה ולהגדלה של נתח השוק של קלוגס בישראל.

ריכזנו את האסטרטגיה השיווקית שלנו, המטרות והיעדים ע"י התבססות על הרחבת קהל הצרכנים הקיים כיום אך יותר מכך, על פנייה לקהל יעד פוטנציאלי שמורכב מגופים גדולים (בתי חולים, פנימיות, צבא ועוד) אותם ניתחנו בפירוט. האסטרטגיה החדשה שלנו מבוססת על הדגשת איכות המוצר והוזלת מחירו ע"י שימוש באריזות חסכון ע"י התאמת המותגים השונים לכל פלח שוק וללא פגיעה בזהותם.

לאחר מכן ניתחנו את תיק המותגים של הפירמה ומרכיבי ה-DNA של משפחות המותגים השונות (שוק ילדים, שוק משפחתי ושוק בריאות).

לאור כל הנ"ל מוגשת הצעה לפירמה לפעילות שיווקית: פרסום, יחסי ציבור ודגש על קידום מכירות עבור אסטרטגיית שמירה על הקיים לצרכנים הקיימים (המהווים שוק גדול מאוד) בשילוב עם פעילות שיווקית כמו דיוור ישיר לשווקי היעד שבתוכנית השיווקית.
כמו כן הצגנו לוח זמנים ותקציב לביצוע הפעילות תוך תוכנית בקרה ושליטה.

אנו מאמינים כי התוכנית השיווקית שהצענו תוכל לסייע לקלוגס בהגשמת המטרות והיעדים שלה ואף להגדיל את נתח השוק בישראל ואת קהל הצרכנים של המותגים השונים שלה.

הערת מערכת: מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט ומקורות מתוך החברה.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א'
הגדרת החזון והייעוד של החברה
ניתוח הסביבה העסקית
גורמי הצלחה בענף - ksf
ניתוח תיק העסקים של הפירמה
חלק ב'
ניתוח לקוחות
ניתוח שווקי היעד
ניתוח התחרות
ניתוח המתחרים
מטרות ויעדים
אסטרטגיות
חלק ג'
ניתוח תיק מותגים
יחסים שיווקיים
מעמד ועוצמת המותג
ניתוח המותגים בשוק
ניתוח המותגים ביחס לשווקי היעד
חלק ד'
מדיניות תמהיל השיווק
מדיניות מוצרים
מדיניות מחירים
מדיניות הפצה
מדיניות התקשורת השיווקית
מדיניות כוח האדם ומבנה מערך השיווק
תקציב פעילויות השיווק
שליטה ובקרה
מקורות מידע וביבליוגרפיה
נספח א' - ניהול לוח הזמנים לפעילות השיווק

תגים:

תירס · תוכנית שיווקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות השיווק של חברת דגני הבוקר קלוגס", סמינריון אודות "מדיניות השיווק של חברת דגני הבוקר קלוגס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.