היישום אינו מחובר לאינטרנט

פילוסופיה של אימון

עבודה מס' 061655

מחיר: 60.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בעבודה זו מביא הכותב את עקרונות האימון לפיהם יש לדעתו לפעול.

1,634 מילים ,2003

תקציר העבודה:

כמאמן בתחילת דרכו, וכעיתונאי המסקר כדורסל תחרותי וכותב עליו, קשה לי מאוד להגדיר כבר בשלב זה, את פילוסופיית האימון השלמה שלי. אפשר לומר, כי במידה רבה, היא אף נתונה לשינוי יום-יומי, ומשתנה בהתאם למסגרת, לשחקנים, לסביבה וכדומה.
אך כאחד שעובד עם ילדים במסגרת עבודתו היום יומית בבי"ס יסודי, וכאחד שעל רשמיו עובר ציבור קוראים רחב, שב ומנחה אותי עקרון חשוב אחד, שאינו מש ממני בכל שלב: האהבה שלי למשחק, והניסיון להנחילה לאחרים.

*אף על פי שאיני מאמן פעיל, ועל אף היותי בשלב ראשוני ביותר בתחום האימון וברמת ההבנה של המשחק, ישנם כמה ראשי פרקים ונקודות התייחסות, אליהם הייתי רוצה להתייחס בבואי לדבר על פילוסופיית האימון שלי.

תגים:

מאמן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פילוסופיה של אימון", סמינריון אודות "פילוסופיה של אימון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.