עבודה מס' 061302
מחיר: 216.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עבודה בשיווק שמטרתה הגדרת תחומי הפעילות הכדאיים ביותר לארגון.
3,050 מילים ,5 מקורות ,2002
תוכן העניינים
הקדמה
פרופיל החברה
פרק א': מוצרים
פרק ב': מחזור חיי המוצר
פרק ג': בקשת הלקוחות מהארגון בנושא איכות השירות
פרק ד': זיהוי מתחרים
פרק ה': סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה פנימית
שאלון הסקר ותשובות הלקוחות והמנהלים
הקדמה
במסגרת עבודתנו בקורס יסודות השיווק, בחרנו בחברת דוד לובינסקי בע"מ, שהיא היבואנית הבלעדית של מכוניות פיג'ו וסיטרואן מתוצרת צרפת.
מטרת העבודה היא להגדיר את תחומי הפעילות (המוצרים, שירותים, שיווקים ולקוחות), בהם כדאי לארגון לעסוק ולהתמקד ולבחור דרכי פעילות יעילות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות בכל תחום.
העבודה מתבססת על איסוף נתונים מתוך עבודת שטח, ספרות מקצועית, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, וכן נתונים שהושגו מהחברה עצמה.
יבואן · מכונית · פיג'ו · סיטרואן · שיווק · רכב · חדש · משומש · מוסך · מוצרים · שירותים · לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח חברת דוד לובינסקי בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח חברת דוד לובינסקי בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.