היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ומנהיגות- ניתוח אירוע בחברת ניו-סברה

עבודה מס' 060926

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אבחון ויעוץ לחברה כיצד להבריא ולקדם את החברה לקראת העתיד.

4,400 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת ניו סברה אינטרנשיונל מייצרת סוגים שונים של שסתומים ומשאבות. בתחילה הייצור נועד רק לתעשיית כלי הרכב בחוץ לארץ אולם לאחרונה, הוא הוסב גם לענפים שונים בתעשיית ההנדסה. פותח מערך מסחר לייצוא, בייחוד למדינות אירופה. זוהי חברה צעירה ומשגשגת אשר, תחת פיקודו של הנשיא חיים כהן (שהוא בעל המניות העיקרי) הרחיבה את כוח העבודה שלה מפחות מ-400 עובדים ליותר מ- 800 עובדים בארבע השנים האחרונות. הנשיא החל לנהל עסק נוסף בתחילת השנה שעברה ולכן מינה את דוד גולדמן לתפקיד מנכ"ל החברה; התפקיד שלו הוא להתמקד בניהול החברה תחת השליטה והפיקוח הכולל של חיים, אשר ימשיך לכהן
כנשיא הקבוצה. עד כה, החברה הממוקמת בחיפה, הצליחה לשמור על רישום הזמנות סביר. מספר חברות מתחרות פסקו את פעילותן והדבר איפשר לחברת ניו סברה לאמץ אליה את רוב עסקיהן ולקוחותיהן.
בעבודה זו אייעץ להנהלה כיצד להבריא ולקדם את החברה לקראת העתיד.

תוכן עניינים:
תיאור האירוע והמטלה
מבוא
סוג הארגון ומטרותיו
המבנה הארגוני
אבחון הבעיות בארגון
המנהיגות בניו - סברה
סגנון המנהיגות המתאים לחברת ניו - סברה
הדרכת עובדים
ארגון עולה
פתרון הבעיות בארגון
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: המקורות כוללים חוברת פנימית של הקורס שבמסגרתו נכתבה העבודה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ומנהיגות- ניתוח אירוע בחברת ניו-סברה", סמינריון אודות "ניהול ומנהיגות- ניתוח אירוע בחברת ניו-סברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.