היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין תגמול העובדים לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים

עבודה מס' 060466

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה למחקר בשתי חברות תעופה.

2,606 מילים ,12 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

נושא תגמול עובדים והקשר בינו לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים מעסיק רבות את חוקרי הניהול ומשאבי האנוש. העבודה רובה ככולה, תתמקד בתגמול והקשר בינו לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים בתחום השירות בחברות פרטיות: ארקיע וישראייר שהינן חברות העוסקות בתחום התעופה.

מחקרים רבים שבוצעו עד היום, מראים כי קיים קשר ישיר בין תגמול עובדים לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים. מחקר זה יאשש או יפריך מחקרים אלו, תוך הצגת קשר חיובי או שלילי בין המשתנים כמו גם את עוצמתו של קשר זה. בעבודה יוצגו מספר תיאוריות הקשורות לשני המשתנים הללו תוך ניתוח ביקורתי של המודלים הללו, כמו כן, יוצגו תיאוריות המדברות על הקשר בין המשתנים.
תחום השירות בחברות תעופה, בישראל ובעולם, תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות. בשל התחרות הרבה על ליבו של הנוסע והוזלות המחירים בענף, נלחמות חברות התעופה על נישות חדשות של יתרונות תחרותיים כשרמת השירות הינה החשובה ביותר. השוק הישראלי הינו שוק מאוד דינמי בתחום התיירות לחו"ל והקהל הישראלי החל לגלות בשנים האחרונות יותר ויותר מודעות לרמת שירות גם מחברות שכר אשר פרופיל השירות בהן אמור להיות נמוך יותר מחברות סדירות. גם החברות עצמן זיהו את הצורך במתן שירות ברמה גבוהה על מנת להתחרות בשוק אגרסיבי, לפיכך שתי החברות הללו פיתוח אסטרטגיות שירות אשר מטרתן בסופו של דבר להביא למרוצות גבוהה יותר של הלקוח ומכאן לרווחים. אסטרטגיות אלה יוצאות מנקודת הנחה שהלקוח במרכז העשייה ולפיך מחלקות השירות בחברות אלו מקבלות חשיבות גבוהה יותר ויותר.

שאלת המחקר
האם תגמול עובדים גורם להגברת המוטיבציה בביצוע מטרות הארגון בתחום השירות ללקוח בחברות תעופה פרטיות בתחום התעופה בישראל.

תוכן העניינים:
מבוא
חברת ארקיע - רקע
חברת ישראייר - רקע
שאלת המחקר
מטרת המחקר
חשיבות המחקר
סקירת הספרות
רציונל המחקר
הגדרת המשתנים
השערות המחקר
מתודולוגיה
מגבלות המחקר
לוח זמנים משוער
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: עבודה זו היא הצעת מחקר בלבד.
כמו כן, השאלון אינו כלול בעבודה.

מקורות:

בירנבוים, מ. (1993), מי מפחד מעבודת מחקר?!, מפעלים אוניברסיטאיים להוצאה לאור בע"מ.
גלוברזון ש. ודוב עדן, (1992) תמרוץ והנעת עובדים, תל אביב: צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ.
נחמיאס, דוד ונחמיאס חוה (1997) שיטות מחקר במדעי החברה, עם עובד ספריה אוניברסיטאית.
פופר מ., (1999), "על ניהול, מנהיגות, מוטיבציה ומחויבות", פיתוח ארגוני בישראל, גיליון מס' 1, 24-27
Antonioni D., (1999), "What Motivates Middle Managers", Industrial Management, Nov/Dec, Norcross, 37-54
Betts P.W. (2000), Supervisory Management, Essex: Pearson Education Limited
Katz D. Kahn R. (1978), The Psychology of Organizations, New York: Wiley
Bursch J., (1999), "Well Structured Employee Reward/Recognition Programs Yield Positive Results", HR Focus, New York: November Issue, 56-64
Haim A., (1999), Streetwise Motivation Rewarding Employees: New and Batter Ways to Inspire Your People, Holbrook: Adams Media Cooperation.
Hammer, Tove H, "New Development in Profit Sharing, Gainsharing, and Employee Ownership", Productivity in Organizations. John P. Campbell and Richard (J. Campbell, eds. San Francisco: Jossey-Bass, 1988,366-328
Longoria G.G. Linda G. Tresslar, "Building Long-Term Company Value", Mortgage Banking, Washington, 33-57)
Stramel J. (2000), "The Motivation Challenge", The Worklife Report, Ottawa, 12-23
Useem M (1996)., "Corporate Restructuring and the Restructured World of Senior Management", Broken Ladders: Managerial Careers in the new Economy, Paul Osterman, ed., New York: Oxford University Press, 23-54

תגים:

תעופה · מטוסים · אנוש · ארקיע · ישראייר · משאבי · ניהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תגמול העובדים לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים", סמינריון אודות "הקשר בין תגמול העובדים לבין הנעה ומוטיבציה של עובדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.