היישום אינו מחובר לאינטרנט

קשרי ניהול בחברת "סידס"

עבודה מס' 050875

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ביקורתי של השפעת בעלי עניין על תפקידי המנהל והמלצות לקשרים ניהוליים של הארגון להשגת מטרותיו.

4,261 מילים ,8 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

היעדים לטווח הקצר :
1. שמירה על המצב הקיים , תוך קביעת יעד של שיפור בהכנסות והקטנה יחסית של הוצאות.
הגדלת מחזור המכירות בכ 20% - עד סוף שנת 1999 ל60 - מליון דולר ארה"ב.
2. הרחבת מגזר המפיצים בשוק הסיטונאי ובשוק הקמעונאי .
3. שיפור מתן שירות ללקוח.

היעדים לטווח הארוך:
1. הכנסת קו מוצרים חדש.
2. התייעלות בטכנולוגיה חדשנית.
3. ליצור מערך שיווק ארצי מבוסס על חברות בת בעתיד.
4. להפוך לחברה המובילה בענף המזון לבעלי חיים וליבואנית המובילה בענף הממתקים בישראל.
5. הגדלת ממדי הארגון והיקף פעילותו, תוך ביצוע מיזוג עם חברה\ות נוספ\ות ליצירת ארגון ענק, אשר יגביה את מחסומי הכניסה.

ניתן לומר, כי היעדים לטווח הקצר ולטווח הארוך הם למעשה שתי גישות שונות לניתוח האסטרטגיה של הארגון. כפי שנאמר על ידי אלפרד דנדלר (1962), "הצורך ביעדים אלה הם קביעת האסטרטגיה של הארגון".

מטרות הארגון:
1. המשך קיומו של הארגון.
2. להגדיל את הנתח בפלח השוק הקיים.
3. רווח כלכלי ופיזי גדול.
4. ארגון ממוקד לקוח.

עבודה זו תהווה ניתוח ביקורתי לגבי השפעת בעלי העניין על תפקידי המנהל ותבדוק באיזו מידה עוזרים קשרים אלו להשגת מטרות הארגון, או לחילופין פוגעים בהשגת מטרות הארגון או באינטרסים של חלק מבעלי העניין. בהסתמך על הניתוח הביקורתי עבודה זו תספק המלצות ישומיות לקשרים ניהוליים, באופן שיהיו לעזר להנהלת הארגון לצורך השגת המטרות והיעדים התוך והחוץ ארגוניים.

תוכן עניינים:
מנהלים
היעדים לטווח קצר
היעדים לטווח ארוך
מטרות הארגון
פרק א' - ניתוח ביקורתי של השפעת בעלי עניין על תפקידי המנהל
1.1 ספקים
1.2 עובדים
1.3 מתחרים
1.4 לקוחות
1.5 דירקטוריון
1.6 ממשלה (פוליטית-כלכלית)
פרק ב' - המלצות לקשרים ניהוליים של הארגון להשגת מטרות הארגון וקידום יעדיו
2.1 ספקים
2.2 עובדים
2.3 מתחרים
2.4 לקוחות
2.5 דירקטוריון
2.6 ממשלה (פוליטית - כלכלית)
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

בקווית ה, "למכור את הבלתי נראה", לשכת המסחר 1998.
קאר ד, ליטמן א., "מצוינות בשירות הציבור", מטר 1995.
שניידר ב., בואן ד., "שירות מנצח בשוק התחרותי", מטר 1995.
PORTER.M., COMETITIVE ADVANTAGE MACMILAN CHAPTER 2 1985
באולס ג', האמונד ג', איכות ומעבר לאיכות, מטר 1993.
ג'ון בנק, " T.Q.M השיטה ויישומה, עתרת 1993.
טרימיסי מ., וירסמה פ., "איך להיות מוביל בשוק", מטר 1995.
פיטרס טום, "הסמינר של טום פיטרס", מטר 1995.

תגים:

פורטר · מזון · יבואן · ממתקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קשרי ניהול בחברת "סידס"", סמינריון אודות "קשרי ניהול בחברת "סידס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.