היישום אינו מחובר לאינטרנט

קשרי ניהול בחברת כלל לביטוח

עבודה מס' 050372

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו מנתחת את האסטרטגיה הארגונית של החברה על מנת לעמוד על סביבת הפעולה וההחלטה של המנהל.

4,295 מילים ,11 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

חברת כלל ביטוח הנה ארגון עסקי גדול מאוד אשר פועל בתחומים רבים ושונים שחלקם הנו ביטוח תעשייתי, ביטוח פיננסי, ביטוח רכוש, ביטוח רכב ועוד.
לארגון עסקי בסדר גודל כזה יש קשרים רבים ושונים, חלקם פנים ארגוניים וחלקם חוץ ארגוניים חלקם פורמליים וחלקם לא פורמליים, חלקם חזקים וחלקם חלשים.
לקשרים אלו השפעה ישירה על הארגון עצמו ועל עבודתו של המנהל בארגון, שכן שוק זה בו פועלת החברה הנו שוק סוער ותחרותי מאוד. על החברה להתמודד עם חברות הביטוח המתחרות הפועלות בשוק וכן עם הבנקים השונים, ועם קופות חולים השונות.
לפעילות בשוק תחרותי מעיין זה השפעה רבה על האסטרטגיה הארגונית וכפועל יוצא של אסטרטגיה זו גם על מטרות ויעדי הארגון הנגזרים מאסטרטגיה זו. על מנת לנתח ולהבין את סביבת פעילותו של המנהל בארגון עלינו לנתח את האסטרטגיה הארגונית אשר מכתיבה את היעדים קצרי הטווח (תכנון טאקטי) ואת היעדים ארוכי הטווח (תכנון אסטרטגי ) ניתוח ביקורתי של השפעת בעלי העניין על תפקידי המנהל מחייב אותנו לבחון כל קשר וקשר אל מול השפעתו בהשגת \ אי השגת מטרות הארגון.
רק על ידי ניתוח ובחינה אובייקטיבים ככל האפשר של קשרים אלו יתאפשר לנו לקבל שמושג לגבי סביבת הפעולה וההחלטה של המנהל.

תוכן עניינים:
מנהלים
פרק א - מבוא
1. - הצגת הארגון " כלל חברה לביטוח בע"מ " - רקע כללי
1.1 - חזון החברה
1.2 - יעדי החברה
1.3 - תחומי הפעילות
1.4 - לקוחות
פרק ב - השפעת בעלי העניין על המנהל ועל הארגון
2. - בעלי עניין חיצוניים
2.1 - מתחרים
2.2 - ספקים
2.3 - לקוחות
2.4 - המפקח על הביטוח
3. - בעלי עניין פנימיים
3.1 - דירקטוריון
3.2 - עובדים
3.3 - מפיצים ( סוכני הביטוח (
פרק ג - המלצות לקשרים ניהוליים של הארגון והמנהל לקידום יעדי הארגון
4. - בעלי עניין חיצוניים
4.1 - מתחרים
4.2 - ספקים
4.3 - לקוחות
4.4 - המפקח על הביטוח
5. - בעלי עניין פנימיים
5.1 - דירקטוריון
5.2 - עובדים
5.3 - מפיצים (סוכני הביטוח)
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

"אסטרטגיה עסקית" - יאיר אהרוני, הוצאת גומא, 1997
"אסטרטגיה תחרותית" - מ.מ. פורטר, הוצאת עתרת, 1991
"אסטרטגיה של יתרון תחרותי" - מ. פרי, הוצאת מיצוב, 1991
"אסטרטגיית מכירה ממוקדת-לקוח" - ניל ראקהם, הוצ' צ'ריקובר
"הפורום האמריקני למשא ומתן קיבוצי" - מאת ד"ר עוזר כרמי - "מנהלים" יוני 1991
"מחשבה מנהלית בת זמננו" - גזיאל, הוצ' רמות, 1990
"משאבי אנוש - אילנה אורנר הוצ' אח, 1993
"על מנהלים כמנהיגים" פופר. מ. - רמות 1996
"אוגדן חוקים" - שריר יעקב, המכללה לביטוח 1996/97.
"יסודות הביטוח הכללי" - אורלנד אורי - המכללה לביטוח, 1997.

תגים:

לקוחות · דירקטוריון · ספקים · ביטוח

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קשרי ניהול בחברת כלל לביטוח", סמינריון אודות "קשרי ניהול בחברת כלל לביטוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.