היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברה ותרבות במאה ה-19-תהליכי עיור בלונדון

עבודה מס' 050220

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השינויים בחיים הכלכליים, חיי החברה, התפתחות העיר (תכנון, בניה ותחבורה) והחיים הפוליטיים בעיר.

3,009 מילים ,6 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

אמנם נאמר שאת ההיסטוריה של לונדון ניתן לראות באמצעות זוג עיניים, בצרוף נעלי הליכה, אופניים או אף בעזרת מונית שכן ההיסטוריה של לונדון משתקפת ברחובותיה ובניניה, אולם בעבודה זו נעסוק בעברה המפואר של עיר מיוחדת זו ללא להביט ברחובותיה ונשתדל להעביר את אותה תחושה שמקבל המטייל ברחובות העיר לגבי העבר.

את ההיסטוריה של העיר לונדון לא ניתן לנתק מהעניינים האנושיים, ערים נחשבו למעבדות חברתיות בתהליך המודרניזציה. כמו כן אנשים הם אלו היוצרים את העיר והעיר יוצרת את אזרחיה. העיר לונדון היא פלא של הטבע ויצירה של הציוויליזציה.

לונדון גדלה בצורה מדהימה במשך המאה ה-19, יותר מאשר כל עיר אחרת.
לונדון נקראה "עיר הבירה של כל הערים" עוד במאה השמונה עשרה, אך עד אמצע המאה ה-19, התבסס מעמדה אף יותר כעיר היצרנית ביותר במדינה ועם הנמל הגדול ביותר.

השינויים שעברו על לונדון הם בתחומים שונים כמו: א. שינויים בכלכלה, בכוח העבודה, ביצור, בשרות וברמת החיים. ב. שינויים בחיי החברה (בעיות ושיפור חברתי). ג. שינויים בצורת הבניה. ד. שינויים בחיי הפוליטיקה ועל השפעת המלחמות.

בעבודה זו נדון בכל הנושאים הללו ונראה מדוע נקראת העיר "עיר הבירה של כל הערים" וכן את תהליכי העיור שעברה לונדון במשך המאה ה-19.

תוכן עניינים:
מבוא
השינויים בכלכלה, בכוח העבודה, ביצור, בשרות וברמת החיים בלונדון של המאה ה-19
חיי החברה בלונדון
התפתחות העיר-תכנון, בניה ותחבורה
החיים הפוליטיים
סיכום
ביבליוגרפיה

תגים:

עולם · ערי · אורבני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברה ותרבות במאה ה-19-תהליכי עיור בלונדון", סמינריון אודות "חברה ותרבות במאה ה-19-תהליכי עיור בלונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.