היישום אינו מחובר לאינטרנט

השלבים והתהליכים שבמודל תקשורת ההמונים

עבודה מס' 040003

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר השוואתי - מערכת הסמלים ודרך העברת המסר ב"מעריב", "ידיעות אחרונות" ו"הארץ".

3,445 מילים ,3 מקורות ,1995

תקציר העבודה:

המאמר הבא הוא מחקר השוואתי בנושא השלבים והתהליכים שבמודל תקשורת ההמונים. לצורך העניין ידגמו שלושת העיתונים, "מעריב", "ידיעות אחרונות" ו"הארץ", מהתאריך 31.10.94. שלושת העיתונים יושוו מבחינת הצופן שלהם - מערכת הסמלים והדרך שבה העיתון מעביר את מסריו, שומרי הסף - בעלי התפקידים המסננים את המידע הנכתב וקהל היעד של כל עיתון.

מקורות:

בן אליעזר יריב, הממלכה השביעית - סוגיות בתקשורת המונית, בהוצאת המכללה למנהל, 1990.
רועה יצחק, אחרת על תקשורת - שבע פתיחות לעיון בתקשורת ובעיתונות, בהוצאת רכס, 1994.
"הארץ", "מעריב" ו"ידיעות אחרונות", מתאריך 31.10.94.

תגים:

עיתונאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השלבים והתהליכים שבמודל תקשורת ההמונים", סמינריון אודות "השלבים והתהליכים שבמודל תקשורת ההמונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.