היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפה הארכיטקטונית-מרכיביה ושימושיה

עבודה מס' 023012

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מאמרים של רוג'ר ונלסון גודמן בנושא תוך התייחסות לאופן ולתכני המסר שמשדרים מבנים.

1,778 מילים ,1999

תקציר העבודה:

מהי השפה הארכיטקטונית והאם ניתן להגדיר שפה ארכיטקטונית? בכך דנים רוג'ר במאמרו "The Language Of Architecture" ונלסון גודמן במאמרו "How Buildings Mean", תוך התיחסות לאופן ולתכני המסר שמשדרים מבנים - פרי היצירה הארכיטקטונית.
על פי רוג'ר, לו היתה הארכיטקטורה שפה או לחילופין סדרת שפות, הרי שניתן היה להציגה כסדרת סמלים אשר היו באים לידי ביטוי על ידי המבט בבניינים. גישתם של פרויד ומרקס למושג 'כוונה' הינה גישה כושלת, משום שלא ניתן להציג כוונות בשפה הארכיטקטונית שאינן מוחצנות אל מול עיניהם של הצופים בבתים. משמעות הדבר, שבעוד ובשפה ובמשמעותה, בין אם מדובר בשפה המילולית או בשאר מאפייני התרבות הנובעים מהתנהגויות של אנשים, קיימות דקויות שונות והבנות החורגות מהקונטקסט הנראה לעין, הרי שבארכיטקטורה, כל מה שאינו חיצוני, אינו יכול להפנים מושגים, כמו שלמשל 'עננים מביעים גשם'. לעומת זאת, קיימת שפה של מבעים ייחודיים הנובעים מתוספות בבניה הארכיטקטונית ושפה זו עשויה להעיד על מעמד או על רצון להביע תחושה כלשהי, או לבטא תפיסה חברתית דרך מוסכמות וחוקים.

תגים:

בנין · בניין · ארכיטקטורה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפה הארכיטקטונית-מרכיביה ושימושיה", סמינריון אודות "השפה הארכיטקטונית-מרכיביה ושימושיה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.